Двома найпоширенішими елементами у Всесвіті є водень і дурість.
Гарлан Еллісон, американський письменник-фантаст

Арт-хауз з Дмитром Десятериком

05/27/2017 - 14:53

Божественна комедія

Класичні фільми, класичне кіно — поняття подібного роду хибують на часову непевність. У який саме період це має бути зняте? Для мене класичне кіно — то ознака якості, в тому сенсі, як...
05/20/2017 - 09:28

Королівська гра

Є фільми, за якими, на моє переконання, треба вчитися знімати кіно.Ось, на перший погляд, нехитра історія: двоє чоловіків, маючи кожен свою мету, в заміському маєтку одного з них бавляться в ігри...
05/12/2017 - 19:04

Не слід подорожувати з мерцем

(Подивившись у свої архіви, я зрозумів, що зарано оголосив про закриття цієї рубрики. Тож продовжуємо).***Всупереч епіграфу-попередженню, це відбувається. Глядачі фільму Джима Джармуша "Мрець...
05/08/2017 - 19:45

Верховен і порожнеча

Не існує кращої поживи на роздуми про долю мистецтва, аніж, наприклад, показово естетська бесіда пуристів, котрі щиро вважають себе прибічниками певних різновидів кіна. До речі, пурист не конче...
05/05/2017 - 11:28

Страус

Це – останній текст рубрики. Тож цілком логічно було би завершити цикл «Арт-хауз з Дмитром Десятериком» розмовою про один з найкращих фільмів світового кіна, шедевр сюрреалізму...
04/28/2017 - 13:40

Собаки

Вони дивляться на нас, скручені у згусток травмованої плоті. Плани переважно близькі, фронтальні – нічого зайвого, тільки повискування чи болісне мовчання – й розпачливий “Музичний...
04/21/2017 - 17:00

Свиня, макака, верблюд

Фільм починається затемненням, крізь яке помалу окреслюються два світлі прямокутники вікон. Поміж них сидить Омбре (Хельмут Дьорінг), найдрібніший персонаж, котрий ніяк не второпає, що йому робити з...
04/14/2017 - 15:55

Софіти

Трієр одразу встановлює повну ясність. Жодних вивертів і недомовленостей: будинки позбавлені стін, земля – обрію. Всі будівлі окреслені білим на підлозі, наче збільшена курсова початкуючого...
04/09/2017 - 13:32

У снігу

Біла одноманітна поверхня. Ідеальний майданчик для гри в розлучення. Сліпить очі сніг, по ньому тікають, його стирають уже запізнілим жестом з обличчя вбитої. Дивно: у фільмі, де весь час говорять і...
03/31/2017 - 22:34

Петля

Телерепортер Девід Лок (Джек Ніколсон), який видає себе за мандрівного бізнесмена Девіда Робертсона, лишається на самоті у невеличкому готелі “Глорія” на околиці іспанського містечка. Він...
03/24/2017 - 14:35

Перехід

«Незворотність». Александра, або Алекс (Моніка Белуччі) покидає вечірку через сварку зі своїм хлопцем Марком (Венсан Кассель) і йде крізь м’ясо-червоний тунель, аби перейти на...
03/17/2017 - 15:04

Лінзи

Жодних мишей, зашитих у матку,коліс із тонкими лезами, що шматують плоть,пристроїв, що вивертають і відривають кінцівки,гарматних ядер, що тягнуть катованих у полум’я,машин для розстрілу тіл...
03/10/2017 - 18:57

Двері

Кав’ярня. За столиком Поль (Жан-П’єр Лео) складає поетичний і дещо заплутаний текст. Пише здебільшого про самотність. Раз у раз роздратовано покрикує на всіх, хто забуває зачинити двері....
03/03/2017 - 11:44

Рефрен

Повторюється чотири рази:- Я вбив свого батька. Я їв людське м’ясо. І я тремчу від радості.Вимовлено за кілька хвилин до смерті, без притиску, а, отже, не є позою чи хвальбою. Це перші слова...
02/10/2017 - 14:25

Ножиці

У власному фільмі «Ім’я Кармен» Годар, “дядечко Жан”, грає самого себе. Напочатку в лікарні вони з Кармен (Марушка Детмерс) обговорюють, яким має бути її фільм, котрий...

Сторінки

Subscribe to Арт-хауз з Дмитром Десятериком