Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Друкований зв’язківець

Із січня воїни на передовій та у шпиталях отримуватимуть більше свіжих випусків «Дня»
28 грудня, 10:59
ФОТО АРТЕМА СЛІПАЧУКА / «День»

Соціальна відповідальність серед підприємців стає не просто трендом, а способом висловити свою громадянську позицію. Так, працівники Володимирського ринку, що в Києві, передплатили «День» на наступне півріччя не тільки для себе. Частину тиражу вони відправлятимуть українським воїнам — на передову, у військові частини, а також у санаторії та госпіталі.

«Треба, щоб якомога більше наших воїнів отримували якісну патріотичну пресу. З неї вони не тільки дізнаватимуться, що відбувається в Україні, а й розширюватимуть свій кругозір завдяки рубрикам про міжнародні та історичні події», — наголошує Олександр ЛИТВИН, директор комунального підприємства «Володимирський ринок».

На підприємстві переконані: друковане слово посилить зв’язок військовослужбовців із близькими, які залишаються у мирних містах, та українським суспільством загалом. Такий інформаційний контакт не дозволить їм втратити свою громадянську значущість, допоможе формувати власну думку про події в країні та причинно-наслідкові історичні зв’язки.

Це не перший вияв дружньої підтримки видання від працівників ринку. Під час ХХ Міжнародного фотоконкурсу «Дня» цей колектив нагородив знімок «У мережі» автора із Херсона Олександра КОРНЯКОВА. Раніше Олександр розповідав «Дню» історію цього знімка: «Мені довелося побувати на тренуванні загону спецпризначення Азово-Чорноморського управління Державної прикордонної служби. Це так звана Херсонська пустеля, Олешківські піски. У мене була ціла серія, де спецпризначенці відробляють свої тактичні завдання. А це фото зроблено ранком на сході сонця, коли вже закінчилися навчання. Там видно лише шматочок пагорба, але для пустелі це доволі високо, десь метрів 20. І ось спецпризначенці стояли там і фотографувалися. Взагалі цей спецпідрозділ виконує завдання не лише на кордоні, а й у різних містах країни. Усі хлопці там проходили війну».

«На виставці було багато інших робіт, які заслуговують на увагу, які пояснювати не потрібно. Але ми зупинилися на цьому промовистому фото, воно нас розчулило, — каже Олександр Литвин. — Війна триває, але нам треба зберігати хоч трохи позитиву й вірити у краще».

Колектив Володимирського ринку підтримує не лише інформаційні ініціативи. На підприємстві не з чуток знають про становище на передовій: деякі підприємці та працівники ринку захищають суверенітет держави на сході України. Колеги зібрали кошти, щоб придбати їм необхідну амуніцію та одяг. Крім того, протягом чотирьох років колектив Володимирського ринку передавав до військових частин продукти харчування, необхідне будівельне обладнання та пресу.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати