В Європі на генетичному рівні виникає спонтанна любов до народу, що повстав на захист своєї свободи.
Оксана Пахльовська, українська письменниця, культуролог, професор Римського університету «Ла Сап'єнца», доктор філологічних наук, лауреат Національної премії України імені Тараса Шевченка

Із 7 листопада Київ закриватимуть для вантажних автомобілів

У ранкові та вечірні години пік
7 листопада, 2019 - 10:01

Із 7 листопада буде обмежено в’їзд вантажних автомобілів з дозволеною масою понад 4,5 тонни в межі міста Києва у години пік із 07.00 до 10.00 ранку та ввечері із 17.00 до 20.00. Впроваджувати зміни почнуть на в’їзді з боку Житомира, а згодом і на інших в’їздах. Правовою підставою для цього є рішення Київської міською ради від 22.05.2013 №340/9397 «Про деякі заходи щодо впорядкування руху вантажних автомобілів у м. Києві», повідомляє kyivcity.gov.ua.

«Тобто фури будуть паркуватися на під’їздах до Києва, щоб це не утворювало проблем для міста. Щойно міський транспорт доїде на роботу, ми почнемо пускати фури», — розповів начальник Управління патрульної поліції в м. Києві Юрій Зозуля.

«Таке рішення не лише дозволить покращити екологічну ситуацію в Києві, а й забезпечить розвантаження вулично-дорожньої мережі, створить додатковий простір для руху пасажирського транспорту, підвищить рівень пропускної спроможності вулиць та доріг столиці. Крім того, це допоможе мінімізувати виникнення заторів, особливо з погіршенням погодних умов, а також покращити рівень регулярності  пасажирських перевезень», — зазначив заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури — начальник управління (інспекції) з паркування Дмитро Рахматуллін.

Він також додав, що наразі триває інформування водіїв вантажівок, а також установ та організацій, які мають стосунок до регулювання транспортних питань.

Як повідомив радник Київського міського голови Максим Бахматов, за добу в Київ в’їжджає до 50 тис. вантажних авто, що негативно позначається на трафіку та екології. Крім того, більша частина транзиту проїжджає саме через київський Південний мостовий перехід, навантаження на який сьогодні у 6 разів перевищує проектне.

«До 20 тис. машин на добу мають проїжджати мостом, згідно з проектом, але по факту маємо 100—110 тис. машин на добу. Міст проектувався під машини з вантажопідйомністю до 8 тонн. Зараз мостом їдуть вантажівки, які можуть перевозити від 40 тонн. Тож міст потребує частих ремонтів. Із 2016 до 2019 на капремонт деформаційних швів витрачено 26 млн грн», — розповів Максим Бахматов.   

Газета: 
Рубрика: