Воля, визволення - от той конечний прапор, до якого тягнеться все, до якого прагнуть і вояки з мечами, і моралісти з заповітами, і поети з віршами.
Василь Липківський, український релігійний діяч, церковний реформатор, педагог, публіцист, письменник і перекладач, творець і перший митрополит Української Автокефальної Православної Церкви.

Скіфські кургани і металургійні комбінати

У Дніпрі відбувся перший форум «Dnipro Region Туризм»
10 червня, 2019 - 17:12

На ньому упродовж двох днів обговорювали, як надати регіонові туристичної привабливості. Розповідали про туристичний потенціал області два десятки експертів, з-поміж яких — провідні краєзнавці, історики, архітектори, урбаністи, дизайнери. Зокрема й з-за кордону. У програмі були презентації, семінари, дискусії, до яких могли долучитися всі охочі.

«Дніпропетровщина приваблива в туристичному сенсі. На території області багато цікавих об’єктів, унікальних знахідок, архітектурних пам’яток. Проте, на жаль, потенціал нашого краю недостатньо розкритий. Навіть місцеві жителі не знають про місця, які варто подивитися. Щоби розставити акценти, ми організували дводенний форум», — зазначила радник голови Дніпропетровської ОДА Ольга ГОРБ. Якщо регіон цікавий у туристичному плані, він приваблюватиме не лише туристів, а й інвесторів, переконана вона. На засіданні, яке відбувалося в Музеї українського живопису, вчені, історики, журналісти, екскурсоводи, підприємці, дизайнери вели мову про історико-культурну спадщину області та її брендування. «Так склалося, що культурний туризм асоціюється здебільшого зі Львовом та Києвом. Проте кожен регіон має свою історію і легендарну складову, яку можна конвертувати в туризм. Дніпропетровщина — один з не дуже розкручених регіонів, який має великий потенціал. Ця територія — центр українського козацтва. Серед унікальних пам’яток — скіфські кургани», — вважає історик і журналіст Сергій ГРОМЕНКО.

«Наша команда розробила і супроводжує бренд міста Дніпра. Тепер взялися за орендування області. Бренд — це емоції. Має бути чітка асоціація щодо послуги чи продукту, які виготовляютьсаме в цій області. Це один із сигналів для бізнесу: сюди можна інвестувати», — зазначив підприємець і дизайнер Максим ГОЛЬДІН. На форум приїхали представники різних населених пунктів і районів області, кожен з яких має свою унікальну історію. Зокрема, у Кривому Розі спостерігається попит на промисловий туризм. «Індустріальний туризм почали розвивати в Кривбасі 2013 року. На сьогодні в місті 80 індустріальних маршрутів, щороку кількість охочих пройти цими маршрутами зростає. Туристи можуть відвідати гірничодобувні підприємства, зазирнути на гігант металургії, комбінат «Арселор Міттал», — розповіла начальник відділу Криворізької міськради Ірина ЧЕРВОНА.

Вадим РИЖКОВ, «День», Дніпро
Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ