Це ж велика дурість — хотіти говорити, а не хотіти бути зрозумілим.
Феофан (Єлеазар) Прокопович, український богослов, письменник, поет, математик, філософ

Тариф затвердили. Протести тривають

У Херсоні перевізники вийшли на маршрути після компромісу з міською владою
23 листопада, 2018 - 12:01
ФОТО KHERSON.LIFE

Херсонський тарифно-транспортний колапс, який триває понад тиждень і через який маршрутки не виходили на лінії, добігає кінця. 21 листопада відбулося засідання виконавчого комітету, де головним питанням було встановлення ціни на проїзд у міських маршрутках.

Члени виконкому підтримали проект рішення, яким встановлюється тариф у шість гривень. Таким чином перевізники отримали підвищення тарифу — до цього він становив чотири гривні. Натомість перевізники повинні чітко дотримуватись умов договорів.

«Тариф у шість гривень — економічно обґрунтований. Відтепер ви просто змушені працювати прозоро. Раз на місяць будемо проводити нараду, на якій ви маєте показати фактичну кількість рухомого складу на підприємствах та кількість авто, яка щоденно виходить на маршрут. Робота має бути системною: ви не мовчите про свої проблеми, ми намагаємось зробити все, щоб і перевізники, і жителі міста були задоволені міським транспортом», —  звернувся до перевізників перший заступник міського голови Ігор КОЗАКОВ.

Ще одна умова для перевізників, без якої вони не повинні виходити на маршрути, — встановлення GPS-трекерів у кожному автобусі. На цьому раніше наполягали громадські активісти, які вже кілька років переймаються проблемою транспорту в Херсоні. Трекери забезпечують стеження руху маршруток усіма херсонцями в онлайн-режимі. На встановлення цього обладнання перевізникам дали тиждень. Крім того, перевізники мають налагодити рух пасажирського транспорту у вечірню та нічну пору доби.

Також перед перевізниками поставлена умова: у літній період кількість автобусів на маршрутах не повинна зменшуватися. Ця проблема пов’язана з тим, що влітку власники автобусів ставлять їх на обласні маршрути в напрямку курортних районів.

Ігор Козаков також заявив, що місто планує придбати 50 тролейбусів наступного року через кредит Європейського банку реконструкції та розвитку. Для отримання кредиту міське КП «Херсонелектротранс» проходить незалежний аудит. Наразі в Херсоні «на ходу» лише 38 тролейбусів. Усі вони працювали під час протесту приватних перевізників, але такої кількості електротранспорту для трьохсоттисячного Херсона дуже мало.

22 листопада водії маршруток повернулись на лінії. Однак кілька десятків мешканців міста, які не задоволені новим тарифом, знову прийшли до міської ради. У приймальні Ігоря Козакова люди виголошували різні «вимоги від громади». Від повернення до попереднього тарифу до звільнення міського голови. Крім галасу і суперечок, мітингувальники нічого не домоглися.

Нагадаємо, сферу пасажирських перевезень у Херсоні «лихоманить» уже понад рік. Останнє загострення ситуації було наслідком підвищення тарифу на проїзд із чотирьох до шести гривень. Після цього депутат міськради Дмитро Ільченко звернувся до суду з заявою про скасування цього рішення виконкому. На період розгляду справи по суті суд ухвалив повернути тариф до попереднього. Через це перевізники масово не вийшли на маршрути, а деякі самовільно підвищили тариф до восьми гривень.

Іван АНТИПЕНКО, «День», Херсон
Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ