Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

З колійністю і без розмітки

На Вінниччині громадські активісти перевіряють якість відремонтованих доріг
17 жовтня, 12:27
ФОТО ISTOCHNIK.INFO

Громадська організація «Право» спільно з експертами у сфері будівництва автомагістралей розпочали інспекцію доріг області, які були відремонтовані чи побудовані з серпня 2016-го до серпня 2018 року, тобто мають гарантійний термін обслуговування. А це практично треть доріг державного та 80% доріг місцевого значення. Першою під обстеження потрапила ділянка дороги державного значення М12 (Стрий — Тернопіль — Кропивницький — Знам’янка, яка проходить через Вінницю). Експертка проекту Олена ЧЕРНІЙ каже: попри те, що дорогу було здано в експлуатацію кілька місяців тому, на ній уже чітко помітна колійність, яка утворилася від використання неякісних матеріалів.

«Ми обстежуємо дороги, на яких уже завершені ремонтні роботи і здійснені всі фінансові розрахунки. Першою під приціл потрапила ділянка М12 на шляху від Вінниці до Літина, — уточнює Олена. — Під час моніторингу була колійність, яка в деяких місцях уже досягає двох-трьох сантиметрів. Причина — використання неякісного матеріалу під час виконання ремонтних робіт. Одним із найприкріших моментів було те, що колійність з’явилася саме в тому місці, де раніше бралися керни (тобто проби) дорожнього покриття. І в цьому питання: як пройшли експертизу відібрані зразки? Варто зазначити, що будь-які перепади в дорожньому покритті утруднюватимуть, а подекуди унеможливлюватимуть прибирання снігу, а також відтік води з дорожнього полотна, що вже навесні дасть свої результати, і дефектів лише побільшає».

Не краща ситуація і з якістю доріг місцевого значення. Експертка додає: попри те, що вони не зазнають значного навантаження, за рік експлуатації на окремих ділянках уже з’явилося викришування дорожнього покриття. А це найближчим часом призведе до появи ям та вибоїн. Крім того, на обстежених ділянках повністю відсутня будь-яка дорожня розмітка, що не лише утруднює рух транспорту, а й є прямим порушенням Державного стандарту про безпеку дорожнього руху.

Дослідження відбувається в межах проекту «Моніторинг доброчесності виконання ремонту доріг у Вінницькій області», який впроваджується, у свою чергу, в межах проекту «Прозорість і доброчесність публічного сектору», який виконується Програмою розвитку ООН в Україні й фінансується Міністерством закордонних справ Данії протягом 2015—2018 рр.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати