Музика - мало не єдине, що ще не стало для людей яблуком розбрату.
Рей Чарльз, американський співак, музикант, один з найвідоміших у світі виконавців джазу

Україна на найпопулярнішій карті у світі

Як сучасні технології допомагають «селфмейд»-туристам подорожувати країною
17 червня, 2016 - 12:08

Тренд подорожувати Україною набирає обертів серед молоді та інших активних мешканців нашої країни. Стародавня архітектура, каньйони, церкви, озера, високі гори та незаймані ліси привертають увагу й іноземних туристів.

Захоплюючись закордонними пам’ятками та туристичними місцями, не часто згадуємо про власні. Європейці ж та американці витрачають чималі суми для привернення уваги до своїх популярних місць і отримують подвійну чи потрійну фінансову та іміджеву віддачу.

Окрім розвиненої інфраструктури за кордоном роблять ставку на сучасні технології у популяризації власних країн. Цифрові путівники, мільйонні спільноти людей, що подорожують, зрозумілість та доступність інформації.

Україна ж має досить мало так званого туристичного контенту для користування як вітчизняними мандрівниками, так і іноземними. Мобільні додатки, кількість яких збільшується з розвитком технологій, вдало охоплюють тематику подорожей. Більше того, дуже часто вони стають єдиними та незамінними помічниками для туриста.

«ЦИФРОВЕ ПЕРЕТВОРЕННЯ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ»

Два роки тому компанія «Google.Україна» розпочала проект «Цифрове перетворення регіонів України»... Його мета — нанести на цифрову мапу країни якомога більше інформації, щоб людина чи в Оклахомі, чи Пекіні могла зі свого комп’ютера чи навіть смартфону «прогулятися» українським степом, горами, містами, подивитись яка дивовижна у нас природа, як виглядає наша міська та туристична інфраструктура, після цього — спланувати маршрут, купити квиток, і приїхати сюди відпочити.

Першим в рамках проекту гул-картографи оцифрували Буковель. Це був унікальний проект не лише для України, а й для Європи загалом. Адже на карті Google в Європі вперше з’явилися лижні траси та підйомники.  

За два роки проект набув шаленого оберту. Міські голови та голови обласних рад буквально стають в чергу, щоб подати заявку на участь у проекті «Google.Україна». Адже по-перше, вони отримують унікальний набір інструментів для стимулювання розвитку туризму в регіонів, а по-друге, все це команда компанії робить безкоштовно для місцевого бюджету.

За два роки на карті Google «проявились» Львів, Івано-Франківськ, Рівне, Миколаїв, Херсон... На черзі — Одеса.

 «День» разом із командою «Google.Україна» відвідав Миколаївщину, аби подивитися на роботу проекту, так би мовити, в полі. 

Миколаївська область має високий туристичний потенціал — тут є унікальні місця для активного і навіть екстремального відпочинку, любителі історії і культури також зможуть знайти багато цікавого.

Завдяки роботі Спільноти Картографа Google і Панорам на Google Карти нанесені понад 2000 об’єктів соціального, туристичного та громадського значення: готелів, баз відпочинку, пам’яток, шкіл, лікарень, бібліотек, тощо. Хлопці — а це волонтери з різних куточків України — в автобусі об’їздили різні куточки Миколаївщини, фотографували їх, записували фотопанорами та фотосфери і наносили їх на карту  Google, малювали дороги, підписували назви різних цікавих місць... І робили все це з простенького смартфону, який сьогодні є практично у кожного українця.

НА ЗЕМЛІ, НА ВОДІ, У ПОВІТРІ МИКОЛАЇВЩИНИ

В рамках кампанії було створено спеціальний сайт унікальних природних місць регіону «Мандруй Миколаївщиною» (http:// discovermykolaiv.com.ua), де всі охочі зможуть знайти інформацію щодо кращих місць для активного відпочинку на воді, на землі і навіть у повітрі. На сайті зібрано багато корисної інформації, зокрема опис унікальних природних парків, кращих місць для любителів роуп-джампінгу, рафтингу, пішохідного туризму, дайвінгу, контактну інформацію та безліч яскравих фотографій і відео. 

Також автори проекту «Цифрове перетворення Миколаївської області» запрошують відвідати новий сайт «Приховані скарби Миколаївщини» (http://travelinmykolaiv.com.ua). Це — інтерактивна карту, де представлені пам’ятки, а також маловідомі туристичні об’єкти області в форматі фотосфер, фототурів, відео та фото. Там є віртуальні тури по таких місцях, як Коблево, Ольвія, Кінбурнська коса з її унікальною природою, острів Березань і Актовський каньйон. Крім того, клікнувши на позначку, ви переходите на карту району, де можна вибрати місцеві визначні пам’ятки і прочитати опис даного об’єкту.

Для шанувальників історії був створений унікальний ресурс «Ольвія. Музей просто неба» (olbio.com.ua), на якому можна здійснити захоплюючу віртуальну подорож до однієї з найважливіших грецьких колоній в Нижньому Побужжі, заснованої вихідцями з Мілету в VII столітті до н. е.

Важливою складовою кампанії стало створення карти інвестиційної привабливості регіону (http://investinmykolaiv.com.ua/). Особливість карти в тому, що її можна редагувати і додавати нові цікаві для інвесторів об’єкти. Основна мета даного проекту — залучення нових інвестицій в регіон і сприяння його розвитку.

Крім того, в партнерстві з Миколаївською обласною державною адміністрацією була розроблена карта техногенних об’єктів, на якій позначені території, сховища Миколаївщини і маршрути евакуації в надзвичайних ситуаціях. Її мета — підвищення рівня обізнаності населення щодо техногенних загроз та можливостей захисту в надзвичайних ситуаціях.

Алла ДУБРОВИК-РОХОВА, «День»
Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Loading...
comments powered by HyperComments