Все, що я зробив у житті, я починав із мрії.
Богдан Гаврилишин, український, канадський, швейцарський економіст, громадський діяч, меценат

Дніпро без податків

Щоб відновити вітчизняне суднобудування, корабельники вимагають преференцій і протекціонізму
22 вересня, 2017 - 11:29
ФОТО МИКОЛИ ТИМЧЕНКА / «День»

«Жоден бізнес такого не витримає», — так характеризував податкове навантаження на суднобудівельну галузь України під час парламентських слухань генеральний директор Smart Maritime Group (SMG) Василь Федін. За його даними,  обсяг виробництва компанії скоротився з колишніх $100 мільйонів до $15 мільйонів. А Володимир Клименко — заступник директора компанії «Нібулон», що робить реальні кроки для відновлення річкового флоту та судноплавства  Дніпром, — порадив уряду країни враховувати в планах організації руху  найбільшою водною артерією країни насамперед інтереси українських суднобудівників і судноплавних компаній. «Ми категорично проти того, щоб в Україну заходили будь-які судна під будь-яким прапором», — наголосив він. А можливість роботи на українському ринку для європейських судноплавних компаній повинна забезпечуватися згідно з загальноєвропейською практикою: в рамках двосторонніх угод. При цьому він висловив ще й упевненість у тому, що відродження річкового судноплавства Дніпром багато в чому залежатиме від грамотної податкової політики влади. «Ми повинні зробити так, щоб Дніпро був вільним від податків», — сказав він.

Віталій КНЯЖАНСЬКИЙ, «День»
Рубрика: 
Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Loading...
comments powered by HyperComments