Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

30 вересня, 00:00

Потенційні покупці «Укртелекому» не квапляться брати участь в аукціоні з його продажу

Кабінет Міністрів України в понеділок ухвалив рішення про передачу держпакету акцій «Укртелекому» у розмірі 92,79% з управління Міністерства транспорту та зв’язку до Фонду державного майна для подальшого продажу на аукціоні. Глава ФДМ Олександр Рябченко раніше заявляв, що має намір виручити від приватизації оператора мінімум 12 мільярдів гривень. Тим часом потенційні учасники приватизації, найбільші телеком-інвестори СНД, — російське ВАТ «Мобільні телесистеми» і холдингова компанія Vimpelcom Ltd, що об’єднує ВАТ «Вимпелком» і ЗАТ «Київстар GSM», — поки що не підтверджують своєї частки в можливому аукціоні, хоча й не виключають такого варіанту. «Ми розглядаємо різні варіанти розвитку свого бізнесу в Україні. Проте говорити про можливу покупку «Укртелекому» зможемо лише після того, як будуть відомі умови приватизації», — повідомила директор департаменту зі зв’язків із громадськістю ВАТ «Мобільні телесистеми» (МТС, РФ) Олена Кохановська. А у Vimpelcom Ltd перспективи подальшої купівлі активів в Україні пов’язують із рішенням Антимонопольного комітету України щодо законності злиття «Вимпелкому» і «Київстару». «Поки ми не отримаємо рішення АМКУ і не зрозуміємо, як виглядатимуть наші активи в Україні, ми утримаємося від подальших кроків у сфері злиття і поглинань на цьому ринку», — прокоментувала керівник служби корпоративних комунікацій компанії Олена Прохорова.

Київ має намір купувати трамваї у вітчизняних виробників

Київська влада має намір купувати електротранспорт, у тому числі трамвайні вагони, у вітчизняних виробників, насамперед, у Київського заводу електротранспорту, повідомив перший заступник голови Київської міськдержадміністрації Олександр Попов під час відвідин заводу у вівторок. «Зараз ми дуже серйозно розглядаємо не лише питання реконструкції існуючих у Києві трамвайних колій, а й будівництво нових маршрутів електротранспорту. Тому зараз маємо визначитися, який рухомий склад курсуватиме столичними трамвайними коліями», — цитує прес-служба міськадміністрації Попова. За його словами, Київ зацікавлений у тому, аби столичні й вітчизняні підприємства отримували відповідні замовлення. З метою визначення подальшої стратегії роботи, планується провести переговори з усіма українськими виробниками електротранспорту. «Сьогодні можу сказати точно, що з Київським заводом електротранспорту ми працюватимемо однозначно, адже це багатопрофільне підприємство, яке займається як реконструкцією рухомого складу, так і його будівництвом. Крім того, вся виробнича продукція цього підприємства якісна й повністю відповідає технічним нормам і стандартам», — повідомив перший заступник голови міськдержадміністрації. Згідно з повідомленням прес-служби, заступник голови Київської міськдержадміністрації Анатолій Голубченко відзначив, що для забезпечення маршруту швидкісного трамвая необхідною кількістю рухомого складу треба виготовити ще близько 13 трамваїв.

Виняткові права перевезень із аеропорту «Бориспіль» отримає «Київпастранс»

Київська міська державна адміністрація (КМДА) має намір у рамках підготовки до Євро-2012 визначити єдиним автомобільним перевізником за маршрутом Київ — аеропорт «Бориспіль» комунальне підприємство «Київпастранс», повідомив заступник голови КМДА Анатолій Голубченко. «Щодо переїзду з Києва до Борисполя і з Борисполя до Києва — право буде надане лише «Київпастрансу», — сказав він на прес-конференції журналістам. При цьому Голубченко нагадав, що Київ у рамках підготовки до Євро-2012 за рахунок кредитних коштів має намір придбати нові автобуси і тролейбуси європейського рівня, які будуть задіяні й на даному маршруті. Крім того, мерія Києва має намір заборонити проїзд маршрутних таксі центральною частиною міста, замінивши їх на автобуси великої місткості КП «Київпастранс».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати