Мова росте елементарно, разом з душею народу
Іван Франко, видатний український письменник, поет, публіцист

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

5 березня, 2009 - 00:00

Японці збудують метро в Донецьку та Дніпропетровську?

Найближчим часом запрацює Робоча група за участю українських та японських фахівців, яка відпрацює можливість будівництва метро в Донецьку та Дніпропетровську японською компанією «Сумітомо Корпорейшн». Як повідомила «Дню» прес-служба Міністерства транспорту та зв’язку України, відповідної домовленості було досягнуто у вівторок, 3 березня, під час зустрічі міністра транспорту та зв’язку України Йосипа Вінського з представниками японської компанії. Міністр запропонував два варіанти реалізації проектів з будівництва метро: концесію та інвестиційний конкурс. «На моє переконання, концесія — це ідеальний варіант: компанія сама будує та в подальшому експлуатує об’єкт», — сказав Йосип Вінський. По завершенню зустрічі сторони домовились створити Робочу групу, що відпрацює всі деталі реалізації проекту в Донецьку та Дніпропетровську, повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.

Якщо дадуть кредит, французи нам збудують cвинокомплекс

У Решетилівському районі Полтавської області французька компанія I-TEK має намір до 2011 року побудувати cвинокомплекс. Про це журналістам розповів полтавський губернатор Валерій Асадчев з посиланням на його домовленість із президентом компанії І-ТЕК П’єром Ленаром. «Цей проект — на рівні урядів, тому що пов’язаний з французькою організацією, котра пов’язана з урядом Франції», — зазначив Асадчев. З його слів, свинокомплекс разом з територією для вирощування кормів займе близько п’яти гектарів у Решетилівському районі. Відповідну ділянку землі вже виділено, й будівництво мають намір почати через місяць. Передбачається, що відповідно до розроблювального проекту, свинокомплекс буде нараховувати 2,7 тисячі свиноматок. Будівництво свинокомплексу буде здійснюватися із двох джерел — власних резервів I-TEK і банківських кредитів. Усього в будівництво планується інвестувати 500 мільйонів гривень. Проте, зі слів Асадчева, із залученням кредиту у французької компанії виникли проблеми, тому що банкіри просять гарантію повернення грошей. «Усе буде залежати від того, як французи домовляться з банком щодо застави і як ми допоможемо їм вирішити питання з поверненням ПДВ», — зазначив Асадчев. З його слів, існуючу проблему із завезенням французького обладнання для свинокомплексу може вирішити Кабмін. Зараз Полтавська облдержадміністрація звернулася в Кабмін із проханням, щоби при ввезенні в Україну обладнання для свинокомплексу компанії I-TEK дозволили використовувати вексельну систему розрахунків і надали гарантії повернення ПДВ. «Якщо це вдасться, то проект буде успішним», — сказав Асадчев.

Комбайни «для зарплати»

Національна акціонерна компанія «Украгролізинг» має намір закупити в Херсонського машинобудівного заводу комбайни на 12 мільйонів гривень у березні. Про це повідомив голова правління заводу Олександр Олійник. З його слів, у вівторок з ним зв’язався голова правління «Украгролізингу» Микола Шпак і повідомив, що за дорученням прем’єр-міністра Юлії Тимошенко «Украгролізинг» готовий закупити в Херсонського машзаводу комбайни на 12 мільйонів гривень. Олійник не уточнив, скільки саме комбайнів буде закуповувати «Украгролізинг», однак додав, що ціна одного комбайна становить 0,73 мільйона гривень. Таким чином, орієнтовно «Украгролізинг» має намір купити в Херсонського машзаводу 16 комбайнів.

Борги повертаються — робота поновлюється...

Запорізький електровозоремонтний завод (Запоріжжя) має намір відновити роботу протягом березня. Про це сказано в повідомленні прес-служби облдержадміністрації. Змогу відновити роботу дасть часткове погашення заборгованості перед підприємством «Укрзалізницею». «Запорізький електровозоремонтний завод, що нарешті одержав частину коштів, які йому заборгувала «Укрзалізниця», близько 20 мільйонів гривень, — найближчим часом відновить роботу,» — сказано в повідомленні. На початку лютого Запорізький електровозоремонтний завод зупинив виробництво через заборгованість «Укрзалізниці» за виконані роботи розміром 64 мільйонів гривень.

Експансія вітчизняних насосів

Харківський електротехнічний завод «Укрелектромаш» (ХЕЛЗ), один із найбільших в Україні виробників асинхронних електродвигунів і побутових електронасосів, що входить до складу індустріальної групи УПЕК, розпочав поставки свердловинних побутових насосів на ринки країн Східної Європи, зокрема, до Румунії. Як повідомила прес-служба УПЕК, на сьогодні ХЕЛЗ налагодив виробництво повного спектру свердловинних побутових насосів, що, як зазначає генеральний директор підприємства Олександр Чкалов, дозволяє максимально ефективно виходити з цією продукцією на світовий ринок. У рамках розширення поставок на ринки Східної Європи, наразі ведуться переговори з трейдерами в Болгарії, Угорщині, Сербії, Молдові. Крім того, ХЕЛЗ збирається просувати цю продукцію в середньоазіатському регіоні (розпочато поставки до Казахстану, ведуться переговори про поставки до Узбекистану), близькосхідних і північноафриканських країнах. Традиційними ринками збуту також є Україна, Росія та Білорусь. За даними прес-служби, 2009 року завод планує випустити до восьми тисяч свердловинних насосів такого типу.

Рубрика: 
Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Loading...
comments powered by HyperComments