Все можна виправдати високою метою — та тільки не порожнечу душі.
Павло Тичина, український поет, перекладач, публіцист, політичний і громадський діяч

Логістичний конфлікт

Бізнес занепокоєний тимчасовими обмеженнями на Південно-Західній залізниці
12 вересня, 2019 - 10:38

Останнім часом ми в Європейській Бізнес Асоціації почали отримувати інформацію від компаній-членів Логістичного комітету про те, що на регіональній філії «Південно-Західна залізниця» АТ «УЗ» відбувається значний простій вагонів.

Крім того, компанії зазначають, що протягом останніх 2-х місяців ситуація з промисловими вантажами на залізничній дорозі суттєво погіршилася, а вчора на сайті АТ «Укрзалізниця» з’явилась інформація про тимчасові обмеження щодо перевезень  з 10 вересня 2019 року. 

Водночас, ефективна логістика є невід’ємною складовою розвитку бізнесу, стимулювання експорту, залучення експортної виручи та, в цілому, розвитку економіки країни.

«Очевидно, що логістика не має бути «вузьким горлечком» в роботі та операційних процесах бізнесу. Ми в Європейській Бізнес Асоціації про це вже неодноразово говорили і, на жаль, привід вчергове про це сказати з’явився знову в контексті того, що на Південно-Західній залізниці було встановлено тимчасові обмеження. Вже зараз деякі компанії зазнають втрат. Водночас, якщо наразі питання не врегулювати, це може призвести навіть до того, що певні бізнеси просто зупинять діяльність», — пояснила Анна Дерев’янко, виконавчий директор Європейської Бізнес Асоціації.

Тож, на думку компаній-членів Логістичного комітету Асоціації,? якщо держава не має можливості забезпечити ефективну роботу логістичної розв’язки, таку можливість варто надати бізнесу аби економіка країни зміцнювалась та розвивалась.

В цьому контексті, впровадження пілотного проекту щодо допуску приватної тяги може бути поштовхом для того, щоб вантажоперевезення залізницею в Україні стали більш ефективними. Його реалізація необхідна, з одного боку, задля вирішення питання наявної нестачі локомотивного парку АТ «Укрзалізниця», з іншого — для визначення можливих проблем в експлуатації локомотивів приватними власниками до прийняття нового комплексного Закону України «Про залізничний транспорт».

Водночас, враховуючи те, що в країні сьогодні є монобільшість та існуючі питання можуть прийматись дійсно ефективно у співпраці Президента, уряду і парламенту, бізнес-спільнота акцентує увагу влади на цю ситуацію і сподівається, що найближчим часом її вдасться вирішити.

Алла ДУБРОВИК-РОХОВА, «День»
Газета: 

Додати коментар

Фото Капча
Введіть символи з картинки

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ