Життя без совісті і честі — все одно що земля, позбавлена сили тяжіння
Наґіб Махфуз, єгипетський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури

Приватизація, субсидії, шляхи сполучення

11 жовтня, 2017 - 10:00
ФОТО РУСЛАНА КАНЮКИ / «День»

Країна 90% субсідіантів

У разі зростання ціни на газ кількість українців, які отримують субсидії, може сягати 90%, повідомляють у  Міненерговугіллі. Сьогодні, за даними відомства, 60% українців отримують субсидії і цей відсоток може збільшитися до 90. «Наприклад, унаслідок можливого підвищення ціни в Тернопільській області кількість домогосподарств, які отримують субсидії, очікувано підвищиться з 89% до 96%»,  — попереджають у міністерстві. У зв’язку з цим уряд підготував зміни до своєї постанови, що покликані залишити ціну на поточному рівні, розповів «Енергетичній правді» заступник міністра енергетики Ігор Прокопів.


ОПЗ: Газ в обмін на аміак

Хай би як там було, а Одеський припортовий завод залишається потенційним лідером процесу приватизації. Але для того, щоб стати реальним маяком, на який рівнятимуться всі покупці, цьому підприємству вкрай потрібно працювати. Тож він готується відновити роботу після трьох місяців простою. «Орієнтовно плануємо вийти з ремонту агрегатів карбаміду й аміаку 8 — 10 жовтня», — каже в.о. директора ОПЗ Сергій Назаренко. Як повідомляє «Українська служба інформації», ОПЗ уклав контракт про постачання природного газу з приватною фірмою. Газ постачатиметься за давальницькою схемою, а його ціна буде нижчою за ту, яку пропонує промисловим споживачам «Нафтогаз України». Вона становитиме 7600 гривень за тисячу кубометрів. «Через те, що нам не вистачає оборотних коштів, ми можемо працювати тільки за давальницькою схемою: газ в обмін на аміак», — визнає Назаренко.


Обираємо дороги... бетонні

ФОТО РУСЛАНА КАНЮКИ / «День»

Міністр інфраструктури Володимир Омелян розповів про вартість ремонту автодоріг в Україні. «У нас вартість поточного ремонту кілометра доріг приблизно 4 мільйони гривень, капітального — 8 мільйонів. Вартість  кілометра хорошого європейського автобану — це мінімум  мільйон євро», — сказав міністр. Вартість бетонних доріг першої категорії, які, за його словами, можуть з’єднати Миколаїв і Кропивницький, а також Миколаїв, Херсон і Одесу, за приблизними підрахунками, становитиме 18 — 20 мільйонів за кілометр, тоді як  кілометр асфальтової коштуватиме 15 — 17 мільйонів гривень», — повідомив він. Враховуючи, що якість бетонних магістралей вища і термін придатності більший, цифри цілком співставні, відзначає Омелян. Нагадаємо, що в проекті бюджету України на наступний рік на ремонт і будівництво доріг передбачено 40 мільярдів гривень. Освоїти ці кошти не просто, але вкрай потрібно. Торік  Україна посіла 137-те місце з 144 країн світу за якістю дорожнього покриття.

Віталій КНЯЖАНСЬКИЙ, «День»
Рубрика: 
Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Loading...
comments powered by HyperComments