Музика - мало не єдине, що ще не стало для людей яблуком розбрату.
Рей Чарльз, американський співак, музикант, один з найвідоміших у світі виконавців джазу

Трансформації

7 вересня Київський муніципальний театр опери і балету для дітей та юнацтва розпочинає свій 37 сезон дійством на... вулиці
6 вересня, 2018 - 10:53
«БОГЕМА» — «КРАЩА МУЗИЧНА ВИСТАВА РОКУ» (ПРЕМІЯ «КИЇВСЬКА ПЕКТОРАЛЬ»). НА ФОТО ВИКОНАВЦІ ГОЛОВНИХ ПАРТІЙ: ДМИТРО ФОЩАНКА (РУДОЛЬФ) І ДАР’Я ЛИТОВЧЕНКО (МІМІ) / ФОТО НАДАНО ЛІТЧАСТИНОЮ ТЕАТРУ

Митці цього талановитого і дуже креативного колективу готують сюрприз для публіки за участі артистів театру та юних акторів театральної студії «АРТ-ЕКО» і запевняють, що здивують глядачів супердійством ще біля дверей будівлі. А потім відкриють свою завісу знаменитою оперою «Богема» Дж. Пуччіні. Нагадаємо, цей твір італійського класика — світла, але сумна історія про життя молодих, амбітних творців-парижан, входить у ТОР-п’ятірку найпопулярніших опер світу. Постановка (творчої команди: режисер Віталій Пальчиков, диригент Сергій Голубничий, художник Людмила Нагорна, хормейстер Анжела Масленнікова і балетмейстер Сергій Кон) отримала престижну премію «Київська пектораль-2017» — «Найкраща музична вистава року». У п’ятницю головні партії виконають солісти: Дар’я Литовченко (Мімі), Дмитро Фощанка (Рудольф), Наталя Пелих (Мюзетта), Сергій Макієнко (Марсель), Олександр Харламов (Колен), Олексій Жмуденко (Шонар), Роман Смоляр (Бенуа), та В’ячеслав Стрелков (Альціндор).

— «Богема» Пуччіні написана для молодіжного складу виконавців, — нагадує Віталій ПАЛЬЧИКОВ. — Чому ми с диригентом взялися за цю оперу? Бо у нашому театрі потужний творчий склад виконавців, які на належному рівні виконують цю доволі складну музику. А головні герої опери — четверо творчих титанів: поет, музикант, художник і філософ. Тобто люди тих професій, із синтезу яких і народжується оперне мистецтво. Кожен образ цієї опери — привід побачити багатогранність нашого життя, почуттів, з’ясувати, до чого прагнути, а чого не варто робити, кому треба співчувати і до кого ставитися з повагою. Наша опера про вміння берегти почуття, необхідність цінувати все, що ми маємо, навчитися знаходити компроміс і головне — спілкуватися одне з одним. Адже лише в розмові люди можуть знайти вихід навіть із найскладніших ситуацій...

«Богема» Пальчикова і Кo зачаровує харизматичним виконанням артистів своїх партій, динамічними хористами, а також дивує глядачів оригінальною сценографією (просто і зі смаком). Тут змінені стереотипи. Режисер В.Пальчиков зумів відтворити атмосферу паризького кварталу напередодні Різдва, використавши мінімальні засоби — оркестр і хор розташовуються на... сцені в димці напівпрозорої тканини і є активними учасниками сценічного дійства, а головні герої піднімаються з... оркестрової ями, немов із мансарди. Артисти розкуті і таке враження, що навіть забули про диригентську паличку (маестро весь час за спинами артистів). Публіка дивується — як же так, але митці причаровують своєю вокальною досконалістю і всі з захватом сприймають кожну картину, арію... До речі, суфлера у штаті театру даним-давно немає, а «підкажчиком» стає відіомонітор, встановлений в «ямі», транслюючи артистам усі настанови диригента...

А які новинки готують? Зараз активно відбуваються репетиції дитячої опери «Король Дроздобород», яка спеціально написана відомим київським композитором Юрієм Шевченком для цього театру. Лібрето створене за однойменною п’єсою Богдана Стельмаха (за мотивами казки братів Якоба та Вільгельма Грімм). Над виставою працюють: диригент Сергій Голубничий, режисер Дмитро Тодорюк, художник Людмила Нагорна, хормейстер Анжела Масленнікова та балетмейстер Сергій Кон. На прем’єру глядачів запросять у кінці жовтня у період шкільних канікул.


ХОРОВА КОМПОЗИЦІЯ «ТРОПІЧНИЙ КАРНАВАЛ» — ОДНА З РЕЗОНАНСНИХ ПРЕМ’ЄР МИНУЛОГО СЕЗОНУ, ЯКУ МОЖНА ПОСЛУХАТИ 13 ВЕРЕСНЯ / ФОТО РУСЛАНА КАНЮКИ / «День»

...Літо для колективу Музичного театру на Подолі було дуже спекотним у всіх сенсах. Відбулися творчі конкурси на заміщення вакантних посад. Так у липні новим директором-художнім керівником став музичний продюсер Петро Качанов, а у серпні Анжела Масленнікова зуміла доказати, що вона не лише була, а й є найкращий головний хормейстер театру. Дуже добре, що всі інтриги вже лишилися за лаштунками, а попереду — цікаві експеримент і творчі пошуки.

Зазначимо, що цей театр має різноманітний репертуар для глядачів різних категорій, а головне сюди з задоволення приходять родинами і цілими компаніями. Крім основної (великої) сцени, митці активно освоюють інші простори — у фойє, Артистичній вітальні, демонструючи оригінальні не лише балетні, оперні і музично-драматичні постановки, а й проводять вокально-симфонічні вечори, концерти-подорожі. Сподіваємося, що нове керівництво знайде кошти, аби відремонтувати будівлю бо творчий «продукт» цей театр випускає найвищої якості і маже всі новинки мають величезний розголос у шанувальників високого мистецтва, критиків і фанів (так-так їх дуже багато, адже хто хоча б раз побував на виставі Київського муніципального театру опери і балету для дітей та юнацтва ще не раз сам прийде і й друзів та своїх дітей і онуків приведе), а от антураж — приміщення вже давно час привести до ладу (останній ремонт і коли добудовували оркестрову яму, відбувся ще далекого 1998-го)...

Тетяна ПОЛІЩУК, «День»
Рубрика: 
Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Loading...
comments powered by HyperComments