Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Успіх українських співаків на сцені Баварської опери

Модерновий «Борис Годунов» — олігарх, опозиціонер, монах-журналіст...
21 лютого, 12:31
У РОЛІ БОРИСА ГОДУНОВА (СУЧАСНОГО ОЛІГАРХА) — МОЛОДИЙ УКРАЇНСЬКИЙ СПІВАК, НИНІ СОЛІСТ ГАМБУРЗЬКОЇ ОПЕРИ ОЛЕКСАНДР ЦИМБАЛЮК / ФОТО З САЙТА BAYERISCHE.STAATSOPER.DE

Видатною подією сценічного життя Мюнхена стала прем’єра опери Модеста Мусоргського «Борис Годунов». Нову історію про російського царя представив на сцені Баварської державної опери іспанський режисер-радикал Каліксто Бієйто (історичний конфлікт влади і народу постановник переніс у наш час). Політичну ситуацію Росії XVI століття співставлено з євро-кризою ХХІ століття, постать Бориса — із зображеними на плакатах політичними лідерами — Путіним, Саркозі, Бушем, Обамою, Берлусконі, Кемерона та ін. Для мюнхенської прем’єри режисер обрав початкову версію опери (без польського акту і сцени під Кромами). Маестро Кент Нагано знайшов ключ до партитури Мусоргського як попередника європейського модернізму. Завжди контрольовані емоції диригента досягли у виставі високого емоційного напруження. «Борис Годунов» — це остання велика прем’єра Кента Нагано на сцені Баварської державної опери (з 2015 року диригент переходить на посаду муздиректора Гамбурзької опери).

Великий успіх виставі забезпечила майстерність українських та російських виконавців. Глибоко розкрив образ «нового» Пімена у ролі опозиційного монаха-журналіста зірка оперної сцени — український бас Анатолій Кочерга. Образ послушника Григорія Отреп’єва, який в останній сцені стає вбивцею дітей царя, втілив російський тенор, соліст Маріїнського театру Сергій Скороходов. А у ролі царя Бориса виступив молодий український співак (1976 року народження), нині соліст Гамбурзької опери Олександр Цимбалюк. На сцені Борис не стільки цар, скільки впливовий, владний, але внутрішньо розколотий образ сучасного олігарха. Цимбалюк стратегічно розвив динаміку образу Борису від молодого красеня-багатія у розквіті сил до надломленої докорами совісті особистості, яка крок за кроком прямує до божевілля і смерті.

Учасникам постановки вдалося досягти високої мети: інтерпретувати історію крізь призму досвіду нашого часу, розкрити зв’язок душевної трагедії особистості з глибокою морально-психологічною драмою сучасного суспільства.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати