Кожен народ пізнається за його богами та символами.
Лев Силенко, український мислитель, філософ, історик, письменник, номінант на Нобелівську премію

Андре ТАН: «Жертвою моди бути добре, але найголовніше — завжди залишатися індивідуальністю»

18 серпня, 2006 - 00:00

Напевно, кожен з нас хоч раз у житті хотів відчути себе абсолютно новою людиною. Якщо не внутрішньо, то хоча б зовні. Але змінити свій стиль, зачіску, вправно зробити макіяж виявляється досить складним завданням для людей, які не дуже розбираються в модних віяннях сезонів. На українському телебаченні йде чимало проектів, що розповідають глядачам, як правильно вдягатися, які поєднання кольорів і стилів доречні в той чи iнший час... Психологи навіть радять, що спочатку треба розібратися в самому собі. Наприклад, якщо ви сором’язливі, а хочете мати вигляд впевненого у собi, то лише зовнішній вигляд, нехай навіть з обкладинки глянсового журналу, не допоможе в цій проблемі. Треба створити внутрішній образ, а потім уже підкреслювати його зовнішніми деталями. Але головне, щоб у новому образі людині було комфортно. Інакше — старанне перевтілення буде смішним й навіть безглуздим. Тому програма «Жертва моди» на «Новому каналі» та її ведучий — молодий і перспективний дизайнер Андре Тан — до створення нового образу своїх «клієнтів» підходять творче. За час існування передачі звичайні українці перевтілювалися у двійників Дженіфер Лопес, Брітні Спірс, Шер, Джастіна Тімберлейка та інших не менш відомих у світі персон. Але... не втрачаючи при цьому власної чарівливості. Взагалі, Андре часто говорить, що в моді важливо експериментувати. І пам’ятати, що її призначення — не диктувати, а пропонувати варіанти для розгляду.

Наскільки вдаються подібні експерименти перед телекамерами, про те, який ефектний вигляд можна мати, витрачаючи при цьому невеликі гроші, й наскільки готові українці кардинально міняти свій образ, — в інтерв’ю з дизайнером і телеведучим Андре ТАНОМ.

— Андре, чим корисна програма «Жертва моди» для українського глядача?

— Вона корисна тим, що глядач, який її дивиться, розуміє, як можна вдягатися дуже модно, стильно й за невеликі гроші. Тому що зірки, насправді, дуже доступні, й можна так само круто вдягатися, як Анжеліна Джолі, Мадонна, Дженіфер Лопес або Брітні Спірс, не витрачаючи при цьому величезні суми. Це і є основне завдання «Жертви моди».

— Чи багато в Україні бажаючих кардинально змінити свій образ?

— Коли ми оголосили конкурс і написали, що свої фотографії можна надсилати на zhertva@novy.tv, наша редактор Наталя просто не встигала їх усіх переглядати й роздруковувати. Виявляється, в нас багато фанатів, які іноді, наче божевільні, ходять місяцями по «Глобусу», щоб ми до них підійшли й зробили з них жертву моди. Тому я можу з упевненістю сказати, що багато людей не проти змінити свій імідж. Хоча я завжди говорю, що треба залишатися самим собою, й це основна наша фішка. Наприкінці кожної програми ми говоримо, що жертвою моди бути добре, але найголовніше — завжди залишатися самим собою й бути індивідуальністю.

— Чи важко створювати з простих людей голлівудських зірок?

— Звісно, спочатку було складно, коли програма була ще не розкручена. Зараз усе набагато простіше. Люди знають, хто такий Андре Тан, що таке «Жертва моди» й, відповідно, вони знають, на що йдуть і як себе треба поводити.

— А що найскладніше в цій програмі?

— Взагалі дуже складно добитися від людей емоційності. Коли починаються зйомки, вони просто німіють. Я, звичайно, намагаюся ставити їм різні запитання, щоб хоч якось їх розтормошити. Але я знаю, що означає заціпеніння перед камерою, тому що сам колись починав. Я в принципі камери не боюся, але все одно якась перешкода відчувається.

— Хто, на твою думку, може вважати себе модним?

— Я вважаю, що неправильно сліпо слідувати тенденціям і копіювати все з обкладинок глянсових журналів. У кожного має бути свій певний імідж. Кожен з модних тенденцій має підбирати те, що підходить саме в його гардероб. Якщо чорний у моді, то це не означає, що треба з ніг до голови загорнутися в чорний. Або якщо в моді міні-спідниці, але вони тобі не личать, то навіщо ж їх вдягати! До того ж, мода зараз досить демократична. Зараз взагалі модне все.

— А коли ти ходиш вулицями, помічаєш, як змінилися люди, їхній стиль?

— Я можу сказати, що за останній рік «вулиця» стала набагато моднішою й набагато яскравішою. Зараз ми взагалі переживаємо якийсь час, коли всі хочуть бути гарними й часом це трохи нудотно. Недаремно зараз на Заході в моді природність, коли зачіска така, наче ти тільки-но прокинулася, встала й пішла. Макіяж непомітний. Хоча, звісно, це тільки здається, що все так просто. Досягти цього природного стану насправді досить складно. Тому мені здається, що люди стали модними. Але чи добре це?

— Як би ти оцінив стиль відомих українських політиків?

— Тут безперечно лідирує Юлія Тимошенко, яка фактично є представником Луї В’юїттон в Україні. Інші не особливо виділяються. Хоча всі у нас зараз стараються вдягнутися в престижні марки.

— Жінка, яка купує твій одяг, яка вона?

— Це, передусім, космополітка. Багато подорожує світом і не знає, де опиниться в наступну хвилину. Сьогодні вона в Парижі, завтра в Лондоні, післязавтра в Нью-Йорку, а потім у Києві на переговорах. Тобто це молода мати, якій трохи за тридцять, але яка дуже енергійна. Мій одяг дуже функціональний і конструктивістський. Його навіть називають «конструктором Лего». Адже в мене всі курточки перестібаються, перетворюються на жилетки. Мені здається, такий одяг має бути в третьому тисячолітті, тому що часто, вдягаючись вранці, ми не знаємо, де опинимося ввечері. Нас запрошують на якісь презентації. Нам треба відвідати безліч заходів. І, зрештою, ти не знаєш, чи прийдеш сьогодні увечері додому. Тому мій одяг для молодих, енергійних бізнес-леді, які тримають руку на пульсі часу.

— Хто твої улюблені дизайнери?

— Я зараз дуже люблю роботи Balenciaga, Стефано Пілатті, Ніколя Геск’єра, Альбера Ельбаза. Якщо раніше мені подобалися японські та бельгійські дизайнери, то зараз мені подобається аристократичний шик, але в моїй інтерпретації. Мені, наприклад, подобається класична сукня, яку можна розібрати й перетворити на абсолютно іншу модель. Це свого роду нова класика. Завжди важливо залишати жінці незакінчені речі, щоб вона була сама собі дизайнером. Тому що коли вона вкладає частинку своєї душі, то ця річ стає її улюбленою. Це маленький секрет дизайнерів.

— Де б ти хотів робити покупки для учасників програми?

— Мені в принципі подобається «Глобус», який пропонує нам непоганий асортимент, але, звісно, хотілося б вивести жертву моди в Париж, Лондон, Нью-Йорк. І я думаю, що рано чи пізно це вдасться. Було б цікаво провести конкурс і відправити нашу переможницю в Париж або Лондон та вдягнути її в модних магазинах.

— Декілька правил від Андре Тана…

— Як я вже говорив, не можна сліпо слідувати моді. Важливо завжди мати свій стиль, але брати якісь елементи з модних тенденцій. Можна вдягти бабусину або матусину сукню, але обов’язково додати до неї модні аксесуари: пояс а-ля Ів Сен Лоран, довгі буси а-ля PRADA, туфлі ZARA. І тоді одяг виглядатиме дуже актуальним і органічним. У цьому й фішка — суміщати несумісне.

Юлія КАЦУН, «День», Ірина ШУСТ
Газета: 

Додати коментар

Фото Капча
Введіть символи з картинки

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ