Хто забуває уроки історії, приречений на їх повторення
Джордж Сантаяна, американський філософ і письменник іспанського походження

«Нові медіа – нові можливості»

Яким має бути контент в епоху Google і Facebook — говоритимуть журналісти, експерти і медіавласники під час IX Тематичної конференції
13 квітня, 2018 - 13:36
ФОТО МИКОЛИ ТИМЧЕНКА / «День»

Сьогодні практично кожен з нас щодня носить з собою величезне сховище інформації. Мобільний пристрій — під звичнішою нам назвою «смартфон» — за умови підключення до інтернету дає можливість нам в будь-який момент знайти відповідь практично на будь-яке питання, що нас цікавить: чи потрібно брати з собою парасолю, збираючись на роботу, чи сьогодні не дощитиме; який курс валюти в обмінниках і де найвигідніше купувати долар, і навіть які закони розглядатиме на пленарному тижні парламент і що сказав той чи інший політик на трибуні... Маленький вмонтований у ваш телефон чіп робить його суперпотужним джерелом інформації з практично необмеженими можливостями.

Поява таких пристроїв запустила незворотні трансформації у багатьох класичних сферах бізнесу. Але чи не найбільший виклик постав перед друкованими медіа. І стосується він не стільки конкуренції за оперативність передачі інформації, скільки економіки самого процесу її продажу. Першою щоденною газетою, яка скористалася новими можливостями «цифрового світу» стала газета The New York Times. Вона скоротила в три рази тираж, перейшовши на платформу IOS, тобто розмістивши свій додаток в App Store. Доступ до електронного додатка продається так само, як і друкований тираж, тільки вартість його виготовлення набагато дешевша, при цьому не забруднюється навколишнє середовище і не нищиться дорогоцінна деревина.

МАЛЮНОК IГОРЯ ЛУК’ЯНЧЕНКА 

У США технології і технологічний розвиток суспільства вже на такому рівні, що дозволяє обирати між папером і «цифрою», керуючись поняттями екологічної доцільності. Чого, на жаль, не можна сказати про Україну і рівень нашої цифровізації (детальніше в матеріалі «Діджиталізація — це лише початок» на 10—11 сторінках цього номера «Дня»).

Але це ж не привід нам стояти осторонь світових процесів? 

Тож про те, як технології змінюють медіа і що мають знати українські медіавласники, аби заробляти в світі «цифри» і розширяти свою аудиторію, говоритимуть сьогодні — 13 квітня — під час IX конференції «Нові медіа — нові можливості». Захід, як зазначають організатори, орієнтований на інноваційний розвиток саме традиційних медіа.

Організатори конференції — Незалежна асоціація телерадіомовників. Конференцію «Нові медіа — нові можливості 2018» підтримують: Посольство Королівства Швеції в Україні (SIDA), Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), Інтерньюс.

«День» виступив інформаційним партнером конференції.

 

Алла ДУБРОВИК-РОХОВА, «День»
Рубрика: 
Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Loading...
comments powered by HyperComments