Які ж несвоєчасні рішення можновладців... Коли вони за що-небудь, нарешті, після довгих сумнівів вирішують взятися, життя вже пішло вперед, і вони знову залишаються перед розбитим коритом.
Павло Скоропадський, український державний, політичний і громадський діяч, останній гетьман України

Проривні інновації — від генерування до впровадження

19 — 20 травня у Львівській бізнес-школі УКУ (LvBS) відбудеться щорічна конференція Intro 2011
29 квітня, 2011 - 00:00

Ось уже третій рік поспіль Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) об’єднує лідерів українського бізнесу для того, щоб обговорити економічні перспективи України. Кожного року участь у конференції Intro беруть близько 100 керівників і топ-менеджерів українських та міжнародних компаній. Темою цьогорічної конференції «Intro», яка відбудеться за інформаційної підтримки газети «День», організатори обрали проривні інновації.

«Для багатьох українських компаній, які ще перебувають на ранній стадії свого розвитку та зростання, уміння генерувати інноваційні ідеї, а головне — впроваджувати та монетизовувати може позитивно змінити їхню траєкторію руху, — пояснює «Дню» обрання теми цьогорічної конференції Intro директор Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) Софія ОПАЦЬКА. — У період кризи багато організацій змінили свій фокус та пріоритети на зменшення затрат та оптимізацію. Але виграти глобальну конкуренцію можна лише через інновації та швидкість змін. Інновації, в першу чергу, — це збільшення цінності для клієнтів, і дуже бажано при зменшенні затрат. Принаймні так діють зараз найінноваційніші світові компанії».

Про те, які є методології та системи розвитку інновативного мислення, як створювати та культивувати організаційну культуру інновацій та як залишатися на передовій інновацій у час надшвидких змін — у перший день конференції учасникам розкажуть директор з персоналу та розвитку організації Київстар Олена КРОПИВ’ЯНСЬКА, генеральний директор «3М Україна» Софія ОЛІФАНТ та генеральний директор «Майкрософт Україна» Дмитро ШИМКІВ.

Також у рамках конференції буде представлено переклад книжки «Ефект Медичі. Інноваційні відкриття на перетині ідей, концепцій та культур» із серії Harvard Business Publishing. Світовий бестселер з питань інновацій був спеціально вибраний та перекладений LvBS для українського читача, переклад представить сам автор книжки Франс Йохансон.

А з метою поширення кращих практик інновацій, які існують у світі, LvBS готує електронне видання англійською, українською та російською мовами спільно з Knowledge@Wharton (всесвітньовідомий проект з генерування та поширення знань найкращої у світі бізнес-школи Wharton Business School, University of Pennsylvania. — Авт.). «Для нас це чудовий приклад співпраці бізнес-шкіл на міжнародному рівні. Хоча наші школи непорівнянні у тривалості діяльності та масштабах, дуже цікавим було поєднати наш досвід та підготувати перше видання такого рівня в Україні. Електронний дайджест отримають 1 мільйон 700 тисяч передплатників Knowledge@Wharton у цілому світі. Окрім того, буде надруковано 500 примірників україномовного видання для учасників конференції та всіх зацікавлених у темі інновацій в Україні», — розповіла «Дню» Софія Опацька.

Алла ДУБРОВИК, «День»
Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ