Історії належить не судити, а пояснювати. Історія не суддя, а адвокат.
Бенедетто Кроче, італійський інтелектуал, філософ, політик, історик та літературний критик

Богдана Капіца

Підсумкова анкета учасників ювілейної Літньої школи журналістики «Дня»
28 липня, 2017 - 16:05

Ювілейна Літня школа журналістики «Дня» завершилася. Який «сухий залишок»? Адже це не просто сильні емоції та глибокі враження. Щоб «заміряти» реакцію на «липневий інтенсив», редакція вже кілька років пропонує учасникам школи заповнити підсумкову анкету, відрефлексувати почуте, побачене і написане за ці чотири роки. Цьогоріч ми були приємно здивовані, зауваживши якісну відмінність між першими есе, які студенти писали під час відбору до ЛШЖ, та їхніми підсумковими тезами. Як зауважила під час традиційного «інтелектуального зважування» головний редактор Лариса Івшина, це, мабуть, «перша школа за 15 років, де наші слухачі виразно готові демонструвати партнерство». Літньошколярі діляться, що ці чотири тижні багато в чому вплинули на їхній світогляд, розширили кругозір, не кажучи вже про вироблення професійних журналістських навичок. За згодою студентів ми публікуємо їхні відповіді на питання підсумкової анкети

1. Ваші відчуття: як змінила вас ЛШЖ?

1.1. Чим найбільше вам запам’ятався місяць, проведений у Літній школі «Дня»?

1.2. Чи відбулися зміни у вашому розумінні певних процесів (політичних, соціальних, культурних, історичних)? Якщо так, яких саме?

1.3. Чи ви впевнились у тому, що надалі хочете працювати в журналістиці?

1.4. Як би ви охарактеризували особисто для себе період, проведений у Літній школі журналістики «Дня»

1.5. Топ думок гостей, які найбільше запам’ятались (до 5 тез)

2. Яку практичну користь ви отримали від Літньої школи журналістики? Чого навчилися, які навички удосконалили?

3.1. Як ви бачите поширення досвіду ЛШЖ у ширших середовищах?

3.2. Як би ви хотіли продовжити співпрацю з «Днем»?

3.3. Які проекти, на вашу думку, можна ще запропонувати «Дню»? Як бачите свою участь у них?


1.

Я розширила кругозір, стала самостійнішою.

1.1.

Людьми, які були поруч. Тут два аспекти: мої колеги, які стали друзями,  і вся команда «Дня», яка докладала зусиль заради мого професійного вдосконалення.

1.2.

Скоріше, моє розуміння цих процесів розширилося, я уже вкотре переконалася, що державу збудуєш тільки ти, і це стосується всіх  вище зазначених аспектів: політичних, соціальних, культурних, історичних.

1.3.

Скоріше, я впевнилася, що для того, щоб працювати журналістом, потрібно здобути принаймні ще одну освіту (треба бути компетентним у сферах, про які ти хочеш писати).

1.4.

Період самовипробовування та пізнання.

1.5.

Лариса Івшина: «Якщо ти точно вирішив бути собою – це найбільший виклик за все життя»

Ігор Смешко: «Інколи вчасно прийняте  рішення – це все»

Галина Бабій: «Нація без культури – це вічний ресурс для інших»

Олексій Фурман: «У сучасних журналістських матеріалах я не бачу глибоких історій, а тільки героїзацію. Я хочу бачити публікації, у яких висвітлюватимуться проблеми, з якими бійці стикаються щодня, те, наскільки складною для них є реінтеграція в суспільство»

Віталій Портников: «Журналістика, яку ви знаєте, зникає під впливом інноваційних технологій»

2.

ЛШЖ дала мені змогу удосконалитися не тільки як журналіст, а й як особистість. Під час практики, я зустрічала багатьох людей із своєрідними життєвими позиціями та поглядами на життя. Їх приклад став для мене авторитетом. Також, я покращила свої комунікативні навички та удосконалила вміння оформлення  журналістського матеріалу.

До того ж, завдяки зустрічам із іноземними гостями та Антону, покращила рівень англійської.

3.1.

Я планую спробувати себе не тільки в журналістиці, а й інших сферах (можливо у культурній чи суспільній), тому база, яку я отримала тут знадобиться у майбутній практиці.

3.2.

Готова і збираюся дописувати, та  використовувати всі можливості, які тільки будуть. А взагалі хочу взяти участь у ХIX Міжнародному фотоконкурсі газети «Дня».

3.3.

У альтернативі конкурс «Найкращий читач «Дня»», умови: читачі  заповнюють аплікаційні форми, пишуть есе або відгук про улюблені рубрики, матеріали, книги із серії «Дня», який найбільше сподобався + власну публікацію на тематику, яка найбільше хвилює. Визначаємо по одному переможцю із кожної області. Якщо подібне організується, буду просувати це у соцмережах. 

Ще було б добре організувати міні-школи «Дня» в університетах. Це було б своєрідна підготовка до вступу у ЛШЖ. Випускники Літньої школи журналістики розповідали б іншим студентам про специфіку роботи «Дня»,  аналізували б разом контент газети, на завершення  запрошували або організовували б он-лайн конференції із працівниками видання або Ларисою Івшиною. Могла б стати організатором.

Конкурс дизайну обкладинку нових книг «Дня». Популяризувала б у соцмережах, зв’язалася із знайомими друзями- графічними дизайнерами.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Loading...
comments powered by HyperComments