Це ж велика дурість — хотіти говорити, а не хотіти бути зрозумілим.
Феофан (Єлеазар) Прокопович, український богослов, письменник, поет, математик, філософ

Чому реклама опозиції така нетворча?

26 жовтня, 2012 - 00:00

Мене турбує якась нетворча, невинахідлива політична реклама нашої демократичної опозиції. Іноді виникає підозра, а чи не «засланий козачок» її робить? Така вона примітивна. А от що може реклама — яскраво продемонстрували комуністи, які за кілька тижнів телевізійної брехні підняли свій рейтинг з 5 до 10 відсотків. Не закликаю говорити, як Симоненко, який «гарантує (!) кожному (!) українцю гідну зарплату і пенсію». Тобто те, чого не змогла зробити жодна держава за всю історію людства. Але то комуністи, що з них візьмеш... Але ж у демократичній спільноті так багато талановитих, креативних постатей. Де ж яскрава, розумна і водночас чесна реклама? Де гумор, якого, як відомо, бояться різні покидьки? Поїздіть по Україні в електричках, маршрутках — запевняю, з ідеями не буде проблем.

От мені доводиться часто їздити донецькими селами і в останні півтора-два роки примітив, що щось невловимо змінилось у рідному донецькому пейзажі. І от недавно до мене дійшло. Кози! Знову, як в голодні дев’яності, селяни почали розводити кіз. Чи це не вирок статистиці пана Азарова і демагогії регіоналів про «покращання життя»?!

А чому нема гідної, зрозумілої відповіді на просто тотальну брехню про «газовий контракт»? Адже Литва і Польща теж межують з Росією і теж мають ціну на газ більше 500 доларів. Німеччина і Туреччина десь рік-два тому просили Росію штрафувати їх на сім мільярдів доларів за недобір газу. Що можна порівняти з сумою, на яку могла бути оштрафована Україна. Тобто Юлія Тимошенко уклала класичний міжнародний контракт. Уявіть, що не було б цього контракту — і Україну годували б «за справедливою ціною» 240 доларів, як хоче Янукович. З нами зробили б те, що Росія зробила з Білоруссю, піднявши миттєво ціну на газ до світової, чим обвалила лукашенківську економіку і білоруську грошову одиницю...

Тож панове демократичні опозиціонери, радикально змініть зміст, барви, спрямованість вашої політичної реклами, інакше, як казала Юлія Володимирівна, нам доведеться лише «перестукуватися», і не один рік.

Олег АЛІФАНОВ, с. Шевченко, Донецька область
Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ