Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Фейсбук як сцена

Лівобережці використовують період карантину, щоб дізнатися більше про те, хто його глядач сьогодні, наскільки він змінився, чого він хоче, чого йому бракує
29 квітня, 10:52
ВІДЕО ВИСТАВИ «СІМЕЙНИЙ АЛЬБОМ/ALBUM DI FAMIGLIA» (РЕЖИСЕР МАТТЕО СПІАЦЦІ) ВІДПРАВИЛИ НА INTERNATIONAL ONLINE THEATRE FESTIVAL 2020 — ЇЇ ОБРАЛИ ІЗ СОТНІ ВИСТАВ І ПОКАЖУТЬ У ПРОГРАМІ ФЕСТУ / ФОТО АНАСТАСІЇ МАНТАЧ

 «Вважаю, що онлайн-трансляції вистав у наших умовах — це не варіант. Це засвідчила практика. Ми всі на власні очі побачили, що транслюють наші театри. Є проблема: у нас немає записів необхідної якості, у нас немає хорошої театральної телережисури. Демонструвати такий контент — це злочин проти театру, — стверджує Стас ЖИРКОВ, директор — художній керівник Київського академічного театру драми та комедії на лівому березі Дніпра. — Мені здається, що зараз час планувати, креативити, придумувати. А ось такі метушливі рішення на кшталт онлайн-показів вистав жахливої якості — демонстрація власної неспроможності. Зараз не час панікувати, а ми такими діями показуємо, що панікуємо. Ми маємо бути впевнені у своїх глядачах, впевнені в собі й думати про майбутнє. Думати про те, як все буде. Як ми будемо далі жити це життя.

Головний критерій — якість. Наприклад, ми відзняли і змонтували нашу виставу «Сімейний альбом / Album di Famiglia» (режисер Маттео Спіацці), відправили на International Online Theatre Festival 2020 — її обрали із сотні вистав (усього покажуть 23), і тепер вона в програмі фесту разом з виставами Кшиштофа Варліковського, Томаса Остермайера, Кеті Мітчелл!»

Під час карантину темп роботи Театру на лівому березі не уповільнився. Так, немає репетицій, проте в театрі вже планують і готують наступний сезон: шукають нові тексти, ведуть перемовини з режисерами та міжнародними культурними інституціями. До кінця цього сезону Театр мав відвідати з гастролями Краків та Берлін, наразі узгоджуються плани щодо відстрочення поїздок.

У соцмережах Театр на лівому березі створив прецедент серед українських театрів. Одне з відео, які створюють актори і які розміщуються на фейсбук-сторінці театру, стало вірусним. Ролик, у якому актор Сергій Коршиков власноруч робить записник з логотипом театру, отримав приблизне охоплення у більш ніж 2 300 000 глядачів. Відео має понад 790 тисяч переглядів! А відео, в якому актор Андрій Ісаєнко читає уривок із вистави головної режисерки театру Тамари Трунової «Вечір з гарненькою та самотньою», має понад 130 тисяч переглядів та охопленння майже 260 тисячами глядачів!

Театр використовує період карантину, щоб дізнатися більше про те, хто його глядач зараз, наскільки він змінився, чого він хоче, чого йому бракує. На фейсбук-сторінці театру віднедавна розміщено «Анкету глядача».

Не забуває креативна команда театру також і про приємності для свого глядача під час карантину. Наступного тижня серед підписників буде розіграно гаманець із логотипом театру, який зробив актор Сергій Коршиков.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати