У темні часи добре видно світлих людей
Еріх Марія Ремарк, німецький письменник

«Хай чують по світу, а хто ми такії!»

Туроператори поширюють за кордоном українську символіку. Долучайтесь!
30 липня, 2014 - 16:19
ГРОМАДСЬКУ ІНІЦІАТИВУ ЗАПОЧАТКУВАЛИ ЖУРНАЛ «УКРАЇНСЬКИЙ ТУРИЗМ» І БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД СПРИЯННЯ ІНІЦІАТИВАМ ГАЗЕТИ «День». НА ФОТО — ПРЕЗИДЕНТ ФОНДУ МИКОЛА ГРИЦЕНКО (ЛІВОРУЧ), ДИРЕКТОР ТУРИСТИЧНОЇ КОМПАНІЇ «ІДРІСКА» ОЛЕНА СУБОТІНА ТА ГОЛОВНИЙ РЕДАКТОР ЖУРНАЛУ «УКРАЇНСЬКИЙ ТУРИЗМ» ЮРІЙ САМОЙЛОВ / ФОТО НАДАНО АВТОРОМ

Нещодавно українські туристи, що повернулися з Греції, розповідали: в готелі, де вони зупинилися, третина були українці. Тож наші співвітчизники були здивовані, чому разом із іншими прапорами, які майоріли на флагштоках поруч із приміщенням, не було українського стяга?!  І ще — чому, шукаючи новини по супутниковому телебаченню в готельному номері, не могли знайти жодного українського, натомість серед перших — одіозний телеканал «Росія 24»?!  Власники нічого адекватного не могли пояснити нашим туристам. Але й вішати український прапор не поспішали, посилаючись на його відсутність...

Ця історія (далеко непоодинока) підштовхнула нас до започаткування суспільно-громадської ініціативи, назву якій дав рядок із вірша видатного українського поета Павла Григоровича Тичини: «Хай чують по світу, а хто ми такії!»

Справді, українці сьогодні переживають етап становлення як політична нація. Не дивно, що серед громадян нашої держави різко зросло самоусвідомлення, бажання відчути себе складовою успішної та значимої структури.

Це бажання виявляється в прагненні самоідентифікації, передусім, за межами України, де нас подекуди ще сприймають як росіян. Таких випадків протягом останнього часу поменшало, проте вони все ще зустрічаються: десь на фасаді поруч з іншими іноземними прапорами готелю відмовляються підняти Державний Прапор України при заселенні групи, що складається з українських громадян; десь уперто не бажають включати в меню супутникових телеканалів українські; подекуди в анкетах у графі Nationality держателів синіх паспортів із золотим тризубом записують як Russian; проблема з веденням екскурсій українською мовою. Однак те, що ще кілька років тому можна було терпіти, списуючи на різні причини, сьогодні виглядає неприйнятним.

До речі, всеукраїнська газета «День, яка виходить у світ українською, російською та англійською мовами, впродовж багатьох років  чи не єдина серед вітчизняних друкованих ЗМІ постійно розміщує статті на теми історії та самоідентифікації українців.

У рамках громадської акції, започаткованої журналом «Український туризм» та Благодійним фондом сприяння ініціативам газети «День»,  передбачено низку різноманітних заходів інформаційно-дискусійного та іміджевого плану: проведення прес-конференцій, круглих столів, виготовлення та вручення української атрибутики для туристичних компаній і готелів, проведення онлайн-конференцій та скайп-мостів тощо.

Один із таких заходів — круглий стіл за участю парламентаріїв, представників туристичних компаній, готельних мереж, громадських організацій та рухів — відбувся днями в Києві. До нашої ініціативи вже долучилися туристичні компанії, які зголосилися розповсюдити серед своїх іноземних партнерів за кордоном, а також серед туристів українську символіку: прапори України різноматнітних розмірів, наклейки, значки, інформаційну продукцію українською мовою тощо. Нашу акцію вже підтримали такі туристичні компанії: NEWS Travel, IdrisKa, «Супутник Україна», Adria Hit, ТПГ, «Феєрія», «Аквавіта-Тур».

І це — тільки початок.  

Запрошуємо всіх небайдужих долучатися до благородної патріотичної ініціативи, щоб справді якомога ширше світ побачив  мирну гармонію українських кольорів!

Юрій САМОЙЛОВ, головний редактор журналу «Український туризм»
Рубрика: 
Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Loading...
comments powered by HyperComments