Три правила досягнення успіху: знати більше, ніж інші; працювати більше, ніж інші; очікувати менше, ніж інші
Вільям Шекспір, англійський драматург Єлизаветинської епохи, актор і поет

«Кіберколекція» для живих людей

11 липня, 1998 - 00:00

Поголовне
захоплення світу Інтернетом, подорожжю лабіринтами Суперхайвея — цією криницею
інформації, здобутої людством за час свого існування, знайшло відображення
в одній із колекцій одягу британського дизайнера Мішико Кошино. 

Жакет і спідниця з нових синтетичних матеріалів (на фото) нагадують
нам одяг героїв фантастичних серіалів прибульців із майбутнього, оточених
роботами, які не уявляють свого існування без електронного мозку, що охороняє,
попереджує, радить.

Нова колекція дизайнера так і називається — «Кіберколекція». Правда,
розрахована вона все ж таки на живих людей.

Матеріали надані cекретарем із питань інформації посольства
Великої Британії в Україні Ларисою КОЛОМІЄЦЬ

Алла ФЕОФАНОВА Поголовне захоплення світу Інтернетом, подорожжю лабіринтами Суперхайвея — цією криницею інформації, здобутої людством за час свого існування, знайшло відображення в одній із колекцій одягу британського дизайнера Мішико Коши
Рубрика: 
Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Loading...
comments powered by HyperComments