Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Як продавати книжки в XXI ст.?

24 листопада, 10:22

«Люди люблять сюрпризи, читачі особливо. В Італії на папері, в який загорнута невидима покупцю книжка, написано дві-три характеристики твору, інколи цитата чи абзац із книги, інколи — роздуми анонімного читача про прочитане. Ви ризикнули б купити такого «кота в мішку» в українській книгарні?» — з такими словами письменник Андрій Курков звернувся до своїх читачів у Facebook.

Відповіді були неоднозначні. Дехто одразу підтримав цей тренд, наприклад, керівниця чернівецької книгарні «Букініст» Марина Лібанова: «Усе! Завтра починаю писати свої рекомендації на всі прочитані книжки! І прикріплювати, і загортати, і рекомендувати. Сьогодні потрібні будь-які ідеї, книг же усе більше, а читають усе ті ж».

Водночас частина користувачів Facebook поставилася більш скептично. «Купила би обов’язково. Але за умови, що це не буде бізнес «по-нашому» і туди не запакують книжний неліквід», — зазначила журналістка, письменниця Зоя Казанжи.

Тепер ця дискусія може продовжитися і в офлайн-форматі, оскільки українські книгарні поступово долучаються до світових трендів. Чи корисні такі ідеї для читачів — покаже час. Проте це точно позитивний задум для книжкової справи загалом. Адже такі ініціативи звертають увагу на паперові книжки, пробуджуючи або посилюючи інтерес до них.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати