Піднесім свій народ культурно, навчаймо його. Не тільки учитель може навчати, але може його навчати та виховувати і урядовець, вояк, промисловець чи інший.
Августин Волошин, український політичний, культурний і релігійний діяч Закарпаття

Українські супермаркети відмовляються від російських товарів

5 травня, 2014 - 16:52

Українські продовольчі мережі відмовляються від російських продуктів, оскільки їх в знак протесту перестали купувати пересічні громадяни.

Заклики багатьох українських активістів бойкотувати товари, вироблені в Росії, подіяли на пересічних покупців, пише Газета.ru. Директор Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко каже, що з початку року продажі російської продукції знизилися в кілька разів. «У магазинах масово проводяться акції з продажу російських товарів, знижки можуть досягати 30 % , а деяких випадках навіть 50 %», - зазначає він.

Генеральний директор групи компаній «Край» Віталій Коба засмучується, що російська продукція практично не користується попитом і просто захаращує полиці. А директор з маркетингу однієї з найбільших українських продовольчих мереж, що захотів залишитися неназваним, додає, що покупці найбільше побоюються придбати російський товар: на гарячу лінію рітейлера часто телефонують українці і уточнюють місце виробництва певного продукту.

Найбільший український продовольчий рітейлер - група компаній Fozzy Group (мережі «Сільпо», «Фора», Fozzy Cash & Carry) - повідомила на сайті, що на полицях їхніх магазинів присутні російські товари тільки у випадку, якщо в Україні немає їхнього аналога або вони користуються попитом серед споживачів. Але якщо покупці перестануть проявляти інтерес до продукції, то вона буде виведена з асортименту мережі. «Місяць тому три торгові мережі Івано-Франківська «Плюс», «Слов'янка» і «Тростянецький» повністю виключили російські товари зі свого асортименту. Аналогічно вчинили й окремі продуктові магазини в Житомирі», - йдеться в повідомленні Української асоціації постачальників торговельних мереж.

Нагадаємо, в соціальних мережах поширюються списки небажаних (російських) брендів, акції проводяться безпосередньо в магазинах різних мереж.

Читайте "День" в Facebook, Тwitter, дивіться на Youtube та підписуйтесь на канал сайту в Telegram!

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ