Музика - мало не єдине, що ще не стало для людей яблуком розбрату.
Рей Чарльз, американський співак, музикант, один з найвідоміших у світі виконавців джазу

Facebook запропонував банкам США ділитися фінансовою інформацією користувачів

7 серпня, 2018 - 09:37
Фото: Reuters

Facebook Inc. звернулася до великих американських банків із пропозицією обговорити можливість передання ними в розпорядження соцмережі детальної фінансової інформації користувачів.

Про це пише газета The Wall Street Journal, передає агентство Інтрефакс-Україна.

Facebook, яка прагне стати платформою для купівлі та продажу товарів і послуг, а не лише для спілкування користувачів, прагне отримати доступ до даних про трансакції за картками та залишками коштів на поточних рахунках клієнтів, щоб мати змогу розробляти нові сервіси, повідомляють джерела WSJ.

Крім того, Facebook цікавиться даними про те, де користувачі здійснюють покупки за допомогою банківських карток.

За їхніми словами, протягом останнього року Facebook зверталася до JPMorgan Chase & Co., Wells Fargo & Co. і U.S.Bancorp із пропозицією обговорити потенційні варіанти, які соцмережа могла б запропонувати клієнтам банків на платформі Facebook Messenger.

Зокрема, обговорювалася можливість того, щоб у Messenger відображалася інформація про залишок на поточному рахунку користувача в його банку.

Конфіденційність банківських даних є каменем спотикання у переговорах із Facebook, зазначають джерела. Один із великих банків США відмовився брати участь у цих переговорах саме з цієї причини.

Завдяки додатковій інформації про клієнтів Facebook могла б розробити сервіси, які змушували б користувачів проводити більше часу в додатку Messenger. Це, на думку компанії, дозволило б збільшити активність користувачів, що є ключовим чинником для її успішного розвитку.

Минулого місяця Facebook втратила понад $120 млрд капіталізації за один день, коли повідомила, що темпи зростання її бізнесу почали уповільнюватися.

За даними джерел, Facebook у переговорах із банками робить акцент на те, що не має наміру використовувати фінансові дані користувачів з метою просування реклами або ділитися ними з третіми сторонами.

Банки стикаються з дедалі більшим тиском, відчуваючи необхідність укладення партнерств із великими онлайн-платформами, які мають доступ до мільярдів користувачів, пише WSJ. Проте вони прагнуть утримати користувачів у їхніх власних програмах для розрахунків, не бажаючи віддавати контроль за цією сферою стороннім платформам.

За даними джерел, Google і Amazon.com також зверталися до банків із пропозицією ділитися з ними фінансовими даними користувачів, щоб запропонувати клієнтам базові банківські послуги в таких додатках, як Google Assistant і Alexa.

"Як і багато онлайн-компаній, ми регулярно проводимо переговори з фінансовими інститутами про те, як ми можемо поліпшити можливості клієнтів у сфері комерції, - заявила представник Facebook Елізабет Даяна. - Ключовим моментом у цих зусиллях є підтримка безпеки призначених для користувача даних".

Останніми роками Facebook намагається трансформувати Messenger у платформу для електронної комерції. Партнерство з American Express дає змогу користувачам соцмережі зв'язуватися з представниками компанії, яка є одним із лідерів американського ринку пластикових карток.

Угода з PayPal, укладена минулого року, дає можливість користувачам Facebook відправляти гроші за допомогою Messenger, угода з Mastercard дає їм змогу розміщувати онлайн-замовлення в низці інтернет-магазинів через Messenger із використанням цифрового гаманця Masterpass.

Раніше повідомлялося, що директор з безпеки Facebook пішов у відставку.

Новини партнерів

Loading...