Перейти до основного вмісту

"ФОКСТРОТ" опублікував ювілейний звіт щодо стійкого розвитку

09 липня, 17:27
Фото: Ua-Retail.com

Група компаній «ФОКСТРОТ», підписант Глобального договору ООН, опублікувала десятий нефінансовий звіт бізнесу про розвиток за стандартами корпоративної соціальної відповідальності (КСВ).

На сайті ГД ООН (Нью-Йорк) з'явилося підтвердження успішного досвіду проходження процедури нефінансового звіту Групою компаній «ФОКСТРОТ». Звіт ГКФ прийняли на офіційному сайті ГД ООН – та надали членству активний статус.

Документ містить аналіз діяльності ГКФ з корпоративної соціальної відповідальності з урахуванням принципів системності та комплексності.

Нефінансовий звіт ГКФ підготовлено відповідно до Принципів Глобального Договору ООН. Тут відображені підсумки роботи ГКФ за 2017 рік з акцентами на головних складових стійкого розвитку - економічних, соціальних і екологічних аспектах діяльності бізнесу. При цьому дотримана основна вимога - переконливо продемонстровано три складові: підтвердження підтримки ГД ООН керівництвом компанії, опис практичних дій для впровадження принципів КСВ і параметри вимірювання очікуваних результатів. У звіті сказано, як на практиці застосовуються принципи ГД ООН в ході операційної діяльності з розвитку брендів.

- Ми успішно справляємося з головним соціальним завданням бізнесу -створювати робочі місця і платити податки, - прокоментував виконавчий директор мережі «Фокстрот» В'ячеслав Поврозник. - Більше півмільярда гривень податків заплатили компанії нашої мережі в 2017 році, близько 3,5 тис співробітників було працевлаштовано у нас в минулому році, і кожен продавець пройшов десять онлайн курсів підвищення кваліфікації на оновленому корпоративному порталі SmartNet.

Відмінні результати принесли зусилля ГКФ в 2017 році у вирішенні важливої ​​соціальної проблеми дитячого травматизму в невиробничій сфері, і навчанні школярів правилам безпечної поведінки у побуті. В 2017 році продовжилося партнерство бізнесу з державними органами в рамках соціального проекту ГКФ «Школа безпеки» під слоганом «Комфортно там, де безпечно». Кількість глядачів на каналі Youtube в 2017 році мультсеріалу «Фокс і Трот поспішають на допомогу» (серії «Поводження з електронікою», «Безпечна вода», «Пожежа», «Поведінка в супермаркеті») перевищило 600 тис користувачів. Міністерство освіти України рекомендувало серіал для роботи з молодшими школярами в усіх навчальних закладах України. Для 100 тисяч школярів країни проведені профілактичні Уроки безпеки. В їх організації брали участь фахівці Служби порятунку ДСНС України при партнерстві з ГКФ. За даними ДСНС України, в 2017 році число дітей, які постраждали в надзвичайних ситуаціях, знизилося в два рази: з 861 школяра в 2016 році, до 417 в 2017 році.

- Ювілейний, десятий нефінансовий звіт Групи компаній «ФОКСТРОТ» демонструє, що бізнес продовжує розвиток за принципами КСВ, - прокоментував Геннадій Виходцев, генеральний директор Групи компаній «ФОКСТРОТ». - Бренди, що розвиває ГКФ, тримають лідерство в своїх галузях економіки, а їх діяльність відбувається з урахуванням потреб суспільства і є системною.

Довідка: Глобальний договір ООН - ініціатива ООН, спрямована на заохочення соціальної відповідальності бізнесу та надання звітів про здійснення такої політики.

Глобальний договір ООН декларує десять принципів в області прав людини, трудових відносин, охорони навколишнього середовища та боротьби з корупцією. Глобальний договір ООН є найбільшою в світі ініціативою корпоративної соціальної відповідальності. Станом на лютий 2017 року до Глобального договору ООН приєдналося понад 9200 компаній і організацій із 166 країн світу. Договір має дві мети:зробити свої десять принципів головними у підприємницькій діяльності в усьому світ та активізувати дії на підтримку більш глобальних цілей ООН, таких як цілі розвитку тисячоліття та цілі сталого розвитку.

Українська мережа ГД ООН налічує понад 200 підписантів - підприємств, бізнес-структур та громадських організацій і має у своєму досвіді десять звітів з прогресу.

У грудні 2006 року Група компаній «ФОКСТРОТ» стала членом Української мережі Глобального Договору ООН, добровільно взявши на себе зобов'язання дотримуватися принципів корпоративної соціальної відповідальності в процесі розвитку бізнесу. ГКФ розвиває такі ТМ як «Фокстрот», «Техношара» (рітейл побутової та електронної техніки), «Секунда» (часовий рітейл), а також DEPO't (управління нерухомістю).

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати