Корінь демократії в активності громадян, а запорука - в забезпеченні прав людини.
Зеновій Красівський, поет, письменник, громадський та політичний діяч, політв’язень радянських таборів, член Української Гельсінської групи

Літак "Мрія" без зупинок долетів до США та встановив новий рекорд

11 вересня, 2018 - 11:16
Фото з Facebook-сторінки Віталія Трубникова

Екіпаж українського літака "Антонов" Ан-225 "Мрія" виконав безперервний переліт із Гостомеля на тихоокеанське узбережжя США в Міжнародний аеропорт Окленда. Це найтриваліша відстань, яку доводилося долати літаку Антонов Ан-225 "Мрія", написав у своєму Facebook Віталій Трубников у вівторок, 11 вересня.

"Сьогодні екіпаж українського літака Антонов Ан-225 "Мрія" виконав безперервний переліт із Гостомеля на тихоокеанське узбережжя США в Міжнародний аеропорт Окленда тривалістю 13 годин на відстань 9800 км. Далі їх чекають Гаваї та острів Гуам", - написав Трубников.

Нагадаємо, що на рахунку "Мрії" понад 200 рекордів, зафіксованих Міжнародною авіаційною федерацією і в Книзі рекордів Гіннесса. Зокрема, у 2001 році гігант побив абсолютний рекорд вантажності, піднявши 253,8 т вантажу на висоту 10 700 м.

Літак створений конструкторським бюро ім.Антонова в 1988 р. і відноситься до категорії надважких транспортних літаків. Маса порожнього судна становить 250 т, довжина – 84 м, висота – 18,1 м, розмах крила – 88,4 м. Кожна з основних стійок шасі має сім пар коліс.

Читайте також - "Мрія" полетіла у відрядження

Комерційні рейси "Мрія" здійснює від 2001 року. У середньому 12-15 контрактів з цілого світу на рік. Половина замовлень – від військових, зокрема країн-членів НАТО.

З 2006 року, в рамках програми SALIS, негабаритні стратегічні далекі авіаперевезення забезпечувалися в інтересах майже двох десятків держав-членів НАТО та ЄС. Їх виконувало спільне підприємство Ruslan International, яке включало українські "Авіалінії Антонова" (7 Ан-124 та Ан-225) та російську ВК "Волга-Днепр" (10 Ан-124-100).

Восени 2016 року керівник ДП "Антонов" Олександр Коцюба заявив, що українська компанія вийде з СП з росіянами до кінця року. Після чого, в наступному році, обидві компанії виконували перевезення вантажів по програми SALIS самостійно. А у 2018 році авіакомпанія з РФ відмовилася від участі в тендері на перевезення для НАТО. Тож у концерні "Антонов" очікують, що відтепер українські Ан-124 "Руслан" та Ан-225 "Мрія" Альянс замовлятиме частіше.

Читайте також - Українська "Мрія" виконуватиме авіаперевезення для НАТО

Джерело: День

Новини партнерів

Loading...