Життя справді складне, і єдиний у нього підручник — досвід.
Григір Тютюнник, український письменник-прозаїк

У Херсоні ІМІ проведе медіа-тренінг для журналістів, працівників прес-служб та активістів

22 січня, 2016 - 13:27

Протягом трьох днів (22, 23 і 24 січня) Інститут масової інформації проведе у Херсоні кілька тренінгів, які об’єднані однією метою – підняття медіа грамотності та розвиток уміння налагоджувати контакти між пов’язаними професійними групами. Власне, тренінги окремо проведуть для журналістів, громадських активістів і працівників прес-служб місцевої влади, самоврядування і поліції.

Із журналістами експерти ІМІ поділяться досвідом співпраці з місцевими органами влади та самоврядування, пошуком необхідної інформації у відкритих базах даних. Також мова піде про дотримання основних журналістських стандартів.

Працівникам прес-служб розповідатимуть про ефективну співпрацю зі ЗМІ. «Після проходження навчання учасники отримувати віддалені системні консультації від експертів проекту, а також отримати навчальний посібник зі зразками стандартів, правил і шаблонів роботи прес-служб», – зазначається в анонсі на сайті ІМІ.

Медіа експерти також розкажуть важливу інформацію для молодих і більш досвідчених представників громадських організацій та активістів. Йтиметься про вміння організувати роботу у соцмеражах, створення правильного іміджу для ЗМІ, особливості написання прес-анонсів і прес-релізів тощо.

«Зараз в Україні, особливо на місцях, ефективна взаємодія журналістів, громадських активістів та органів влади між собою — запорука успішного запровадження реформ, – коментує «Дню» експертка ІМІ Ірина Чулівська. – З одної сторони ми бачимо, що журналісти часто не знають, хто за що відповідає в місті, куди ідуть податки містян, хто має право ними розпоряджатися, на якому рівні мають прийматися рішення, на які засідання журналіст без проблем має мати доступ, коли і де мають публікуватись проекти рішень, де можуть бути зловживання і де може «заховатися» корупція. А не знаючи цих елементарних речей — не може йти мова про проведення розслідувань, написання більш-менш глибинних аналізів рішень, постанов і т.п., тобто якогось контролю з боку медіа за місцевою владою».

«З іншої сторони прес-служби органів влади часто працюють лише на те, щоб відбілювати репутацію органу та чиновників, і приховувати незручну інформацію, – додає Ірина Чулівська. – Ми ж переконані, що від такої позиції в перспективі програють усі, тому вчимо прес-служби ефективної взаємодії з медіа, як будувати успішну комунікацію, щоб і журналісти, і органи влади, і громадяни були у виграші. А громадські активісти, які часто грають неймовірно важливу роль у проведенні реформ і життя міста, часто роблять дуже круті речі, але залишаються непоміченими, бо не вміють представити себе, зацікавити своєю діяльністю медіа, або навпаки — дратують журналістів надмірною настирливістю та вимогою висвітлювати кожен їхній крок. Ми пояснюємо активістам, як будувати відносити з пресою, як виробляти свій власний бренд в соцмережах і таким чином здобувати впливовість».

Іван АНТИПЕНКО, «День», Херсон

Джерело: День
«День» у Facebook, , VK, Google+
Новини партнерів
Loading...