Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Телевізори – на другому місці: аналітики з’ясували, яким джерелам новин надають перевагу українці

22 листопада, 12:27

Результати щорічного опитування USAID-Internews 2019 чудово демонструють ставлення українських споживачів інформації до ЗМІ. Телевізори поступаються соціальним мережам, а друковані джерела взагалі повільно втрачають довіру читачів.

Які засоби масової інформації користуються довірою українців?

Топ-5 джерел новин, яким найбільше довіряють мешканці України

  • Соціальні мережі. Як не дивно, саме соціальні мережі, які ще кілька років тому вважалися суто розважальним винаходом, посіли 1 місце у топі. Найактуальніші новини у Facebook та Telegram дізнається понад 68% опитуваних. 

  • Телебачення. Телевізори залишаються лідерами рейтингу для представників старшого покоління. Наразі телевізійним службам новин, політичним ток-шоу та прямим трансляціям різноманітних подій на державних, регіональних та місцевих телеканалах довіряє приблизно 66% учасників опитування.                               

  • Це цікаво: Сьогодні використовувати телевізори можна не тільки для перегляду новин, фільмів та серіалів. Завдяки смарт-функціям та підтримці бездротових інтерфейсів вони підходять для інтернет-серфінгу, спілкування у мессенджерах та навіть геймінгу. За посиланням https://www.moyo.ua/foto_video/tv_audio/lcd_tv/led-tv-lg/ можна знайти телевізор LED LG з універсальними функціональними можливостями. 

  • Спеціалізовані інтернет-портали новин. Можливістю отримувати новини в режимі онлайн зі спеціалізованих сайтів та форумів постійно користується майже половина опитаних українців. Буквально за 5 років довіра до інтернет-ЗМІ відчутно зросла – ще у 2015 новинні портали регулярно відвідувала лише третина громадян.

  • Радіо. Недовіра до радіо – це те, чим українці суттєво відрізняються від громадян інших європейських країн. За даними Європейської мовної спілки саме радіо є найавторитетнішим джерелом інформації у Швеції, Швейцарії, Великобританії та багатьох інших державах. В Україні новини з радіо воліє отримувати лише близько 18-20% дорослого населення.

  • Друковані ЗМІ. Читачі з активною політичною позицією досить часто звинувачують паперові ЗМІ в заангажованості. Також причиною негативного ставлення до друкованих видань слугує занадто низька оперативність.

Опитування також довело, що останнім часом українці вважають доцільним перевіряти новини, отримані з різних ЗМІ. Так, підтвердження інформації, почутої в ефірі державного телеканалу, громадяни намагаються знайти на новинних сайтах або в соцмережах.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати