Перейти до основного вмісту

Ковток «ЕКО»

У редакції «Дня» вже погортали свіжий випуск «Маршруту №1»
06 липня, 19:22
Фото Руслана КАНЮКИ, "День"

Новий «Маршрут №1» привертає увагу по-літньому соковитою гамою кольорів. Найбільше у палітрі зелених барв, адже цього разу глянець присвячений екологічному стилю життя.

- Він дуже сучасний та правильний, - характеризує свіжий «Маршрут №1» головний редактор «Дня» Лариса ІВШИНА. – Ми намагалися підтримати тих, хто впроваджує екологічні принципи на практиці, культивує їх на промисловому виробництві та у сфері послуг. Вони чекають на схвалення та заохочення від суспільства, і я вважаю, що їхню роботу треба показувати.

Одна із важливих тем, піднятих у цьому номері, - екологічна освітадля дітей. Посол Японії у своєму інтерв’ю сказав, що у його країні дітей ще у початковій школі вчать, як взаємодіяти з іншими живими істотами, як правильно поводитися з відходами тощо. Цей підхід не замінять жодні монітори та Інтернет, тож найкраще поєднувати технології з екологією. Така цивілізація буде тлумачитися сучасно та гармонійно.

Колись я була здивована тим, як німці сортують сміття: вони розділяють чайний пакетик на 4 складові. При цьому вони казали, що на початку робили це без особливого бажання. Проте звичка, тренування, наполегливість, муштра врешті-решт дали свій результат. Ці методи повинні застосовуватися, щоб екологічне мислення домінувало всюди.

- Цей «Маршрут №1» можна назвати підручником з еко-стилю, - каже редактор відділу «Суспільство» Марія ПРОКОПЕНКО. – Задає тон інтерв’ю з послом Японії в Україні Сумі Шігекі. Це ґрунтовна розмова, ексклюзив, що містить багато корисної для українців інформації. У журналі є чимало практичних порад – як обрати еко-їжу, влаштувати еко-вікенд, розставити еко-акценти в квартирі. «Еко» перестає бути абстрактним модним поняттям, а розкривається як щось живе, просте і цікаве. Причому, виявляється, дітям «еко» часом є зрозумілішим, ніж дорослим – завдяки проектам з альтернативної освіти, які розвиваються в Україні. А якщо говорити про те, як цей випуск «Маршруту №1» вже вплинув на мене, - планую меню на основі ноотропних продуктів на ці вихідні. Не знаєте, що це? Скоріше купуйте наш новий глянець!

Журналістка відділу «Суспільство» Дар’я ТРАПЕЗНІКОВА відзначила для себе матеріали туристичного спрямування: «Я дуже люблю влаштовувати собі одноденні поїздки і в мальовничі куточки, і у великі міста. Виявляється, відкривати для себе Україну зовсім не так довго і дорого, як  здається. Такі «відпустки на один день» - невичерпне джерело вражень та натхнення. Свіжий «Маршрут» дав мені цілих два орієнтири для майбутніх подорожей. Перший – начерки коротких екскурсій місцями неподалік Києва, другий – напрями для європейського «чистого» туризму. Зазвичай нові країни відкривають через архітектуру та їжу. Але, як на мене, такий досвід набагато корисніший».

- Мені особливо сподобалася ідея, висловлена в заголовку колонки Лариси Олексіївни, – «Головне… щоб пташкам не перехотілося жити поруч із нами». Глобальна ідея показана на дуже близькому до кожного з нас прикладі – і саме так вона може справді «зачепити», – говорить редактор відділу кореспондентської мережі Ольга ХАРЧЕНКО. – Імпонує і те, що у своїй колонці редактор поділилася дитячими спогадами – і це саме той приклад, коли екобачення приходить через на перший погляд невеликі штрихи, але потім стає частиною світогляду. А ще під час роботи над цим випуском «Маршруту №1» я зробила для себе багато відкриттів, як нестереотипно зробити своє життя і, зокрема, побут більш дружніми до довкілля».

- Обкладинка сподобалася мені одразу, - ділиться враженнями заступник головного редактора з питань розвитку Анна МАЗУРЕНКО.  – Відчувається стиль і в ідеї, і в концепції, і в кольорах. Дуже добре, що для більшості наших партнерів екостиль є частиною їхньої корпоративної політики та соціальної відповідальності. Вони залюбки погоджувалися розповідати про це у «Маршруті».

Погоджується з нею і менеджер з продажу реклами Ольга ЗАХАРЧУК. «Ми постійно орієнтуємося на інші країни, а насправді у самих є безліч можливостей. І цей номер показав нам, що це дійсно так. Сьогодні «еко» пронизує всі сфери нашого життя не лише в харчуванні та одязі, а й у мисленні», - підкреслює вона.

- Головне завдання, яке постало після вибору теми, – поєднати глобальне поняття «еко» з повсякденним, - зазначає редактор глянцю Катерина МЕЛЬНИЧУК. - На мій погляд, ми з цим завданням впорались! Це яскраво доводить інтерв’ю з Надзвичайним та Повноважним Послом Японії, розкриття 10 принципів навчання в DEC life school та поєднання IT й «еко». Але, як на мене, родзинкою номеру стала інфографіка під назвою «Відпустка вихідного дня».  Чому саме -  дізнаєтесь, прочитавши новий «Маршрут №1» про життя в стилі «ЕКО».

До обговорення свіжого номера долучилася і «літньошколярка» Юлія Карманська, студентка Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Дівчина відзначила якість реклами у номері: «Вона органічно поєднується з інформаційними матеріалами. Спочатку читач сприймає корисну для себе інформацію, а потім бачить, що йому пропонують кваліфіковану допомогу, наприклад, у подорожах. Йому спростили завдання – дали інформацію й контакти. Тобто реклама тут виконує ще й просвітницьку функцію».

Вже завтра ви зможете отримати свій примірник глянцю у кіосках преси чи мережах розповсюдження або замовити його на нашому сайті: https://day.kyiv.ua/uk/catalog/9678.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати