Перейти до основного вмісту

Економісти порахували, якою є ціна середнього користувача Facebook

22 квітня, 10:15

Один фанат на Facebook коштує близько 174 доларів, що на 28% вище показників 2010 року, - подібні результати виявило нове дослідження соцмережі, проведене компанією Syncapse.

Компанія, яка займається соціальними медіа, Syncapse, разом з дослідниками з Hotspex, порівняла витрати на продукцію бренду, лояльність до бренду, ефективність охоплення аудиторії і частоти на основі Facebook. Темами аналізу стали ефективність при залученні інших передплатників до участі, привабливість торгової марки та ймовірність дружніх рекомендацій між прихильниками бренду і тими, хто не є таким.

Середньостатистичне значення виявилося на рівні 174 доларів, але ця ціна різниться у різних брендів. Так, наприклад, шанувальник мережі магазинів одягу Zara отримав умовний цінник у 405,54 доларів, у той час як фанат Coca-Cola виявився не настільки прибутковим, його вартість склала 70,16 доларів.

Таким чином, резюмують дослідники, вартість фанатів брендів з більш низькими цінами, є нижчою.

Раніше повідомлялося, що Facebook веде підготовку до запуску сервісу, який дозволить компаніям розміщувати в соцмережі свої рекламні відеоролики. За неофіційною інформацією кожен слот для такої реклами буде коштувати близько 1 мільйона доларів.

У жовтні 2012 кількість користувачів Facebook досягла мільярда.

За деякими даними, ринкова капіталізація Facebook перевищує eBay (капіталізація трохи вище 30 млрд дол) і Yahoo! (18,07 млрд дол).

Джерело: newsru.ua

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати