Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

«Додана цінність» навчання

Чому усі першачки цього року отримають набори відомого конструктора
16 травня, 10:15
ФОТО МИКОЛИ ТИМЧЕНКА / «День»

Завдяки співпраці Міністерства освіти і науки України та благодійного фонду LEGO Foundation із 1 вересня усіх першокласників, а це майже 400 тисяч дітей, забезпечать навчально-ігровими наборами LEGO. Також із червня цього року по березень наступного всі школи отримають безоплатні набори Play Box LEGO для командної роботи.

Нині в Україні 100 пілотних шкіл уже працюють із LEGO, йдеться про учнів як початкових, так і старших класів. Фахівці стверджують, що така методика дає змогу покращити якість навчального процесу і здобути необхідні навички. 

«Сьогодні всі провідні системи освіти думають, як зберегти мотивацію дітей до навчання. Це стосується раннього і середнього шкільного віку. І ми маємо все більше свідчень і результатів експериментів, які показують, що ігрові методики, зокрема роботи з LEGO, дають надзвичайно позитивні результати. За вісім років співпраці з цією фундацією ми маємо надзвичайно позитивні результати», — зазначила міністр освіти і науки України Лілія ГРИНЕВИЧ.

За словами міністра, набори конструкторів отримають усі державні та комунальні школи країни, загалом 16 тисяч закладів. Щоб робота була ефективною, на курсах підвищення кваліфікації педагогів учитимуть такій методиці. Всього охоплено 22 тисячі вчителів.  2014 року Інститут модернізації змісту освіти МОН України провів експеримент у кількох школах: у навчальному процесі серед дітей різного віку дослідники використовували методику LEGO. З’ясували, що вона дає гарні результати в процесі розвитку мовлення і мислення, добре допомагає розвивати самоконтроль, вміння працювати в команді і спілкуватися, покращує оперативну пам’ять.

«Часто кажуть, що LEGO — це для дитячих садочків. Насправді це не тільки іграшка, а й ефективний навчальний матеріал. Разом із цими наборами всі педагоги отримають методики їх використання на різних уроках і під різні цілі: для інтегрованого навчання, літературного читання, занять із математики, пошукової проектної діяльності, для ігор і фізкультхвилинок, також — як інструменту в роботі практичного психолога», — додає Лілія Гриневич.

Звісно, LEGO — не єдиний метод формування креативності, можна знайти багато інших практик. Важливим є підхід: фахівці наголошують, що гра і творчість є найприроднішими способами навчатися з радістю й у дітях це треба підтримувати.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати