Ми зовсім не хочемо завойовувати космос, ми тільки прагнемо розширити Землю до його меж
Станіслав Лем, польський письменник-фантаст

Український туризм: деталі й досвід

Сьогодні буде названо 12 головних подій і тенденцій 2012 року, а також найкращі ідеї, проекти та новації у вітчизняному туризмі
18 січня, 2013 - 13:51
Фото з hospitalityawards.ua

Минулий рік був для української сфери туризму, так би мовити, «шоковим». Для когось у негативному сенсі, але для багатьох — все ж таки в позитивному ключі. Футбольний чемпіонат Євро-2012 розширив поле для творчості в сегменті туристичних продуктів і послуг, надав нові можливості, а й підкинув нові виклики. До боротьби за клієнтів багато гравців ринку підійшло креативно — і не помилилися. Чемпіонат минув, а необхідність залучати клієнтів залишилася. Як залишилися напрацювання і цінний досвід у цій сфері. І сьогодні в готелі «Прем’єр Палац» експертна комісія, що складається з людей з багаторічним досвідом роботи у сфері туризму, нагородить провідні готелі, професійні структури і туроператорів за найкращі ідеї та проекти — переможців конкурсу Hospitality Excellence Award.

Проекти оцінювали в різних номінаціях, що стосуються рекламних кампаній, мотивації персоналу, програм лояльності, керування готелем загалом, створення нових послуг і креативних пропозицій для клієнтів і багато іншого. Результати комісії засвідчили, що у всіх сегментах українського туризму є чимало креативних розробок високого рівня, які можуть надати шанс вітчизняній туристичній індустрії конкурувати зі світовою. «Важливість нагородження у тому, щоб дійсно викристалізувати найкращий досвід, який є в індустрії, і поширювати його, аби й інші готелі могли його перейняти і впровадити. Наша мета — це загальне підвищення якості і конкурентності українських туристичних послуг та продуктів. Загальну картину саме й формують деталі — якість, розуміння потреб клієнта, нові технології, новації та творчість. До експертної комісії входять люди, які десятки років працюють в індустрії і чудово розуміють, чим відрізняються стандартні рішення від справді нових і перспективних», — пояснює «Дню» Євген САМАРЦЕВ, голова ради з питань туризму і курортів, головний редактор журналу «Готельний та ресторанний бізнес». За його словами, сьогодні готелі мають працювати «з подвійною енергією, з подвійною креативністю», аби залучати клієнтів. «Адже готелів побільшало, а клієнтів, по суті, залишилося стільки ж. І для того щоб поборотися за свого клієнта, готелі продукують нові ідеї. Цей рік засвідчив, що треба думати не лише про сегмент 4-5 зірок, а й про масовий ринок», — пояснює пан Самарцев. За його словами, однією з головних новацій року якраз і стануть рішення для масового ринку двох провідних операторів турсегмента. «І це справді революційні рішення, які змінять картину на внутрішньому ринку найближчими роками», — переконаний експерт.

Церемонія нагородження розпочнеться з оприлюднення списку 12 головних подій і тенденцій минулого року в українському туризмі, складеного на основі опитувань основних професіоналів галузі. «2012 рік створив нову ситуацію в індустрії, тому що побільшало готелів європейського рівня. Міста, які приймали Євро-2012, підвищили свій професійний рівень у питаннях туризму, а це цінний досвід і для інших міст. На жаль, дуже невеликою залишається в цих процесах роль держави. Роботу Агентства з питань туризму та курортів ми оцінюємо на тверду двійку за 12-бальною шкалою. На жаль, держава як партнер у сфері туризму себе не проявила, але сподіваємося, найближчим часом ситуація змінитися», — підсумовує Євген Самарцев.

Марія СЕМЕНЧЕНКО, «День»
Рубрика: 
Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Loading...
comments powered by HyperComments