Україна не може існувати, не володіючи Кримом, це буде якийсь тулуб без ніг. Крим має належати Україні, на яких умовах, це байдуже, чи буде це повне злиття, чи широка автономія, останнє повинно залежати від бажання самих кримців
Павло Скоропадський — український державний, політичний і громадський діяч, військовик. Гетьман Української Держави

«The Day»

31 травня, 2008 - 00:00
АННА БЕЙ ОТРИМАЛА ПРИЗ ВІД ГОЛОВНОГО РЕДАКТОРА ЛАРИСИ ІВШИНОЇ КНИГУ «ДЕНЬ І ВІЧНІСТЬ ДЖЕЙМСА МЕЙСА» АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ — ЗА НАЙКРАЩЕ ПИТАННЯ / ФОТО РУСЛАНА КАНЮКИ / «День»

Наша газета — одна з небагатьох, а із суспільно-політичних видань — єдина, яка виходить в англомовному форматі. Це дозволяє іноземцям без труднощів знайомитися з Україною, а також взнавати думку про події, які відбуваються в країні та світі з вуст експертів «Дня» — багатьох відомих й визнаних у своїй сфері фахівців. Саме з метою дізнатися, чому англомовна версія газети подобається читачам і якого інтелектуального багажу можна в ній почерпнути, вчора в редакції «Дня» відбулася фокус-група. Її учасниками стали постійні читачі «The Day», усі — молоді люди: студенти філософського факультету політологічного відділення Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, арт-директор піар-компанії «Джем», менеджер з розвитку видавництва «Бурда-Україна», а також вчителька французької мови. На думку учасників фокус-групи, головне, що приваблює в цьому виданні — достовірна інформація без суб’єктивізму та коментарі поважних експертів, а оскільки знання з іноземної мови «губляться», якщо ними не користуєшся, то це ще й практика для вдосконалення англійської мови.

«Матеріали в газеті «The Day» є актуальними та цікавими, а якщо наповнення англомовного номера порівнювати з іншими виданнями, які виходять на англійській мові, то можна запримітити велику різницю: в «The Day» є інформація про політичні, соціальні, культурні, історичні події — тобто, увесь спектр новин, який стосується нашого життя, а не лише розважальні матеріали. Це дуже необхідно для моєї професії, тому що ми повинні слідкувати за соціально-політичним життям в Україні. Оскільки ми працюємо з іноземними клієнтами, то, спілкуючись з ними, я побачила, що газета «The Day» є для них дуже актуальним рішенням», — сказала Анастасія Фрідрігсон, арт-директор піар-компанії «Джем», студентка Україно- американського міжнародного університету «Вісконтський міжнародний університет в Україні».

А Анна БЕЙ, студентка відділення політології КНУ ім. Т. Шевченка, додає: «Ми вивчаємо англійську мову, а оскільки я майбутній політолог, мені дуже цікаво читати англійською саме політичну інформацію, що стосується України. Мені імпонує об’єктивність та неупередженість інформації».

Оксана МИКОЛЮК, «День»
Газета: 
Рубрика: