Минуле не зникає. Героїчно пролита кров не зникає. Вона трансформується в нову форму духовної енергії, породжує людину, яка має його виспівати. Минуле воскресає і розцвітає в генієві.
Євген Сверстюк, український письменник, доктор філософії, президент Українського пен-клубу

Канадці профінансували новий логотип Дніпропетровська

15 серпня, 2013 - 12:07
ІЛЮСТРАЦІЯ З САЙТА GOROD.DP.UA

Власті Дніпропетровська підвели підсумки конкурсу з розроблення логотипа рідного міста. В обговоренні конкурсних проектів узяли участь понад п’ять тисяч дніпропетровців. Майже третина з них висловилася за ескіз у вигляді серця із зображенням ракети, що злітає, елітного житлового комплексу «Башти», Мерефо-Херсонського моста через Дніпро та художньої інсталяції «Сонце», встановленої на заводі «Інтерпайпсталь». Зображення цих символів сучасного Дніпропетровська повинне супроводжуватися слоганом «Новий кожного дня».

Як розповіла начальник управління міжнародних зв’язків Дніпропетровської міськради Наталія Чернишова, обговорення логотипа протягом двох тижнів проходило на міських інтернет-сайтах, де були виставлені чотири варіанти ескізів. Лідером симпатій виявився різнокольоровий малюнок у вигляді стилізованого серця — він найбільше сподобався жителям міста і буде винесений на вересневу сесію міськради для затвердження. Однак власті вбачають, що логотип може бути доповнений зображеннями інших знакових об’єктів, наприклад, Свято-Преображенського собору, з якого почалася забудова міста. «Сподіваємося, що депутатський корпус підтримає вибір городян», — сказала Н.Чернишова.

В цілому, керівництво міста вважає, що розроблений логотип цілком відповідає декларованому образу Дніпропетровська. «Серце утворюють дві лінії червоного та синього кольорів, які символізують металургію та ракетобудування. Таке колірне поєднання створює позитивний настрій, а саме серце уособлює любов жителів до рідного міста», — говорить директор креативного агентства Тетяна Барська.

У міськраді пояснюють, що проект зі створення бренда Дніпропетровська — всього лише перший етап роботи з просування позитивного іміджу міста. Після розроблення логотипа та слогана буде створений так званий бренд-бук із рекомендаціями щодо їх використання. Він повинен стати посібником, у якому будуть описані правила використання логотипа в поліграфії, зовнішній рекламі, на транспорті, телебаченні тощо.

За словами Н.Чернишової, створення логотипа Дніпропетровська здійснюється за підтримки Федерації канадських муніципалітетів у межах проекту «Місцевий економічний розвиток міст України». Основними завданнями цього проекту є розробка цілої стратегії — створення бренда міста, проведення різних промо-акцій, розробка програми залучення інвестицій, створення дорожньої карти для потенційних інвесторів та інвестиційного паспорта. В управлінні міжнародних зв’язків Дніпропетровської міськради розповідають, що в Україні офіційний бренд мають поки лише деякі обласні центри. У самому Дніпропетровську спроба розробити свій логотип робиться не вперше. Минулого року цю ідею намагалися втілити в життя депутати міськради за бюджетні кошти, але їхній проект гостро критикували і не затвердили на сесії.

Вадим РИЖКОВ, «День», Дніпропетровськ
Газета: 
Рубрика: