Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

«Щедрик» — як бренд

Славнозвісна мелодія Миколи Леонтовича може стати головним компонентом маркетингової стратегії культури Вінниччини
27 січня, 18:56

«Ми повинні разом зі спільнотою довести всій Україні, що «Щедрик» народився на території Вінницької області. Першим кроком має стати візуалізація бренду як символу Вінниччини. Тому пропонуємо фразу «Щедрик» — мелодія Вінниччини» розглядати як головний меседж з просування культурного бренду Вінниччини, який надасть можливість культурної ідентифікації нашої області на рівні держави. Обговорення, внесення пропозицій, думок, зауважень та інтерактивне голосування за такий візуальний логотип приймаються до 1 лютого поточного року», — з таких слів розпочала презентацію початкового варіанту брендбуку «Щедрика» директорка управління культури і мистецтв Вінницької ОДА Ольга ДЕРНОВА.

В обговоренні також взяли участь науковці, дослідники творчості Леонтовича, культурні діячі, представники виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, мешканці територій, де жив і творив митець. Усі вони зібралися, щоб напрацювати маркетингову стратегію Вінницької області, в якій головним компонентом має стати «Щедрик» як символ культурних подій всеукраїнського та міжнародного масштабу, які відбуватимуться на теренах області.

Серед першочергових завдань учасники круглого столу вирішили подати на експертну раду Національного переліку елементів нематеріальної культурної спадщини мелодії щедрівки із Вінницької області. Крім цього, розробити туристичні маршрути «Шляхами Леонтовича» та скласти детальний план мистецьких заходів, присвячених композитору. Не забули і про історичну спадщину села Шершні Тиврівського району, адже попри те, що будинок, де провів свої дитячі роки Леонтович, не зберігся, пам’ять про композитора можна використати як ресурс для розвитку громади.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати