Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Вітер як «Свідок»

Уперше в історії Україна отримала винагороду на Cannes Lions International Festival of Creativity — найбільш престижному міжнародному фестивалі рекламної галузі
22 червня, 17:21
Фото Український кризисний медіа-центр

«Бронзового Лева» в категорії Entertainment Lions for Music отримав проект «Свідок» Українського кризового медіацентру — меморіальна кампанія до 75-ої річниці Бабиного Яру. Фестиваль Cannes Lions International Festival of Creativity, який ось уже 64 роки проходить у французьких Каннах, – це головна подія року для всіх, хто працює у галузі креативних комунікацій і реклами. До цього часу проекти українських компаній на фестивалі раз по раз спіткали невдачі — всього три номінації та жодної винагороди. «Свідок» – це музичний пам'ятник трагедії єврейського народу в Другій світовій війні, написаний композитором Святославом Луньовим до 75-ої річниці Бабиного Яру. У метафоричній формі музичний твір побудований як свідчення вітру – очевидця подій 75-річної давнини. Звуки вітру в спеціально встановлених порожнистих трубах, втілюють собою голоси душ жертв Бабиного Яру, які переспівують і ретранслюють для слухача діти-скрипалі та дитячі голоси.

Про причини минулих невдач, і про те, як усе ж був знайдений шлях до успіху, детальніше про сам проект, удостоєний престижної винагороди, читайте в наступному номері газети «День» в інтерв'ю автора ідеї та члена правління Українського медіацентру Геннадія Курочки.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати