Три страшні вороги українського відродження – Москва, український провінціалізм і комплекс Кочубеївщини.
Юрій Шевельов, український мовознавець, історик літератури

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

20 жовтня, 2005 - 00:00

Широке покриття мережі

Оператор мобільного зв’язку ТОВ «Астеліт» (торгова марка life:)) поширив покриття мережі мобільного зв’язку на більшість головних автотрас, що поєднують обласні центри України. У цей час мережа оператора покриває понад 3,4 тис. км національних автошляхів. «Ми досягли чудових результатів у цьому відношенні й не зупинимося доти, доки наше покриття не буде працювати навіть у найвіддаленіших куточках країни. Це станеться до середини 2006 року», — повідомив головний виконавчий директор «Астеліта» Ахмет Танйу. У компанії зазначають, що мережа мобільного зв’язку life:) розвивається найшвидшими темпами серед усіх мобільних операторів України, розширюючись у середньому на тридцять населених пунктів на день. Мережа life:) зараз працює в 91 місті й 8800 населених пунктах України. Послуги роумінгу доступні абонентам оператора в 180 країнах світу завдяки 460 роумінг-партнерам.

По одному гіпермаркету на рік

Корпорація «ПАККО» (Луцьк) планує у 2005—2006 роках відкрити по одному гіпермаркету «Там-Там», а в 2007 році довести їхню загальну кількість до п’яти. Про це повідомив агентствo Інтерфакс- Україна віце-президент корпорації Олег Крижанівський. За його словами, інвестиції у перший гіпермаркет, відкритий в Луцьку, становили $16 млн. «Ініціатори проекту створення гіпермаркету — корпорація «ПАККО» та СП «Західна нафтова група», а генеральний підрядчик — будівельна корпорація «Альтіс-Холдинг» (Київ)», — зазначив О. Крижанівський. За його інформацією, щодо територіального розміщення об’єктів продовжуються переговори. «Західною Україною не обмежимося, плануємо розвиток мережі «Там-Там» у Центральній і Східній Україні», — сказав віце-президент. Загальна площа першого гіпермаркету «Там-Там» становить 9,600 тис. кв. метрів. Штат працівників гіпермаркету — понад 500 осіб.

Суперечка про розширення прав в управлінні ЗАТ

Господарський суд Києва відхилив позови ТОВ «Альфа-Телеком», що володіє 43,5% акцій українського оператора ЗАТ «Київстар GSM» до норвезької Telenor, що володіє 56,5% акцій ЗАТ, у яких компанія вимагала розширення своїх прав щодо управління українським оператором. Про це повідомила агентствo Інтерфакс-Україна керівник відділу корпоративних зв’язків «Київстару» Жанна Ревнова. За її словами, найближчим часом Солом’янський районний суд розгляне другий позов «Альфа-Телекому» до «Telenor». Після подання «Альфа-Телекомом» позовів Київський господарський суд і Солом’янський райсуд Києва вжили забезпечувальних заходів, заборонивши президенту «Київстару» Ігорю Литовченку виконувати обов’язки доти, поки претензії «Альфи» не буде розглянуто. Аналогічні заборони стосувалися й фінансового, маркетингового та технічного директорів компанії.

Унікальна операція на шахті

У Луганській області на шахті ім. Н. П. Баракова (ВАТ «Краснодонвугілля») проведено унікальну операцію з заміни шахтного копра, що прослужив 40 років. Останніми роками копер був в аварійному стані й гальмував виробничі процеси. На останньому етапі робіт із 18 вересня по 13 жовтня шахту зупинили, а шахтарів було відправлено в оплачувані відпуски. Новий копер пересували обережно — відстань у п’ятнадцять метрів подолали за дванадцять годин. Головний механік ВАТ «Краснодонвугілля» Анатолій Ангеловський розказує: «Було вирішено спорудити новий копер поряд зі старим, який треба було повалити й на звільнене місце «насунути» новий. На жодній шахті в області подібне ще не проводилося. 24 вересня старий 120-тонний копер «ліг» у відведене місце, а новий 160-тонний, висота якого перевищує 56 метрів, насунуть». На думку директора шахти Сергія Остапенка, реалізований проект перспективний для багатьох українських шахт: «Своїми силами підприємству всього комплексу робіт не виконати. Спрацювали всі. Вчені з НДІ ім. Федорова, рутченкiвський «Гормаш», фахівці інвестиційної компанії «АРС» і наші співробітники — всі здали екзамен на «відмінно»: зробили ювелірний розрахунок і копер став у чітко обмежений простір».

Прийнятий до «штату» пасажирського флоту

На початку жовтня в порту Пірей (Греція) екіпаж національного перевізника України судноплавної компанії «Укрферрі» (Одеса) прийняв новий автомобільно-пасажирський теплохід «Сілезія». Судно може одночасно перевозити до 450 пасажирів і 260 легкових автомобілів або 30 вантажних автотрейлерів. Лайнер було побудовано на судноверф’ях Польщі, він перебуває під класифікаційним наглядом німецького Ллойда і за своїми технічними характеристиками відповідає всім сучасним вимогам. Раніше «Сілезія» працювала на пасажирській лінії між Польщею та Швецією. Для забезпечення комфортної мандрівки на «Сілезії» є ресторан, музичний салон, декілька барів, нічний клуб, кінозал, сауна, фітнес-центр, ігрові автомати та інші види послуг. Планується, що пором працюватиме на Чорноморських пасажирських лініях і періодично здійснюватиме круїзи з українськими та зарубіжними туристами Середземним морем. Як повідомив прес-центр Асоціації судновласників України директор з питань розвитку СК «Укрферрі» Роман Моргенштерн, наприкінці 2005 року буде остаточно визначено район плавання нового автопасажирського порома, і судно відправиться в перший рейс, інформує Олександр ФЕДОРОВ.

Газета: 
Рубрика: