Минуле не зникає. Героїчно пролита кров не зникає. Вона трансформується в нову форму духовної енергії, породжує людину, яка має його виспівати. Минуле воскресає і розцвітає в генієві.
Євген Сверстюк, український письменник, доктор філософії, президент Українського пен-клубу

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

4 лютого, 2010 - 00:00

Iндонезійці хочуть збирати КрАЗи в себе

Індонезія зацікавлена у встановленні прямих комерційних стосунків холдингової компанії (ХК) «АвтоКрАЗ» (Кременчук Полтавської обл.) з індонезійськими компаніями для спільного просування автомобілів КрАЗ на ринок цієї країни, а також у створенні складального виробництва КрАЗів у Індонезії. Як повідомила прес-служба холдингової компанії в понеділок, про це повідомила Надзвичайний і Повноважний Посол Республіки Індонезії в Україні Нінінг Сунінгсіх Рохадіат під час відвідин підприємства 28 січня в рамках візиту до Кременчука. За її словами, які наводить прес-служба, «АвтоКрАЗ» — єдина велика компанія, що представляє Україну на індонезійському ринку. «Зважаючи на те, що повнопривідні автомобілі, які постачали наприкінці 2008 року для індонезійської поліції й миротворчих контингентів Індонезії добре себе зарекомендували й нарікань на їхню роботу не було, ми з оптимізмом дивимося на розширення постачань автотехніки КрАЗ до Індонезії», — цитує прес-служба індонезійського посла. «Я всіляко сприятиму встановленню прямих комерційних стосунків «АвтоКрАЗу» з індонезійськими компаніями для спільного просування автомобілів КрАЗ не лише для миротворчих місій Індонезії, а й для потреб гірничодобувних і лісозаготівельних компаній у вантажівках підвищеної прохідності», — додала посол. При цьому в прес-службі повідомляють, що під час переговорів обговорювалося питання можливості створення складального виробництва КрАЗів у Індонезії.

Паливна «євромодернізація»

ЗАТ «Укртатнафта» (Кременчуцький НПЗ, Полтавська обл.) до 2013 року планує завершити перший етап модернізації підприємства, спрямований на випуск палива стандарту Євро-4 і Євро-5. Як повідомив журналістів заступник голови правління підприємства з виробництва й капітального будівництва Сергій Кошелюк, кошторисна вартість будівництва об’єктів першого етапу модернізації становить близько двох мільярдів гривень. «Зараз, у зв’язку з відсутністю можливості повного фінансування, ми рухаємося невеликими кроками. Заплановано будівництво двох нових установок за ліцензією міжнародної інжинірингової компанії Axens. Цього року почнемо здійснювати робоче проектування, після чого проведемо конкурси на постачання устаткування й укладемо відповідні контракти. Частина роботи вже проведена, а комплекс установок можна побудувати за 2—2,5 роки», — сказав він. Кошелюк нагадав, що комплекс сучасних установок дозволить забезпечити виробництво палива, що відповідає стандарту Євро-4 і Євро-5.

Миколаївський водоканал отримав на розвиток понад 15 мільйонів євро

Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) надав Україні кредит на суму 15,54 мільйона євро на 15 років під 1,5% річних для реалізації проекту «Розвиток системи водопостачання й водовідведення в Миколаєві». Як повідомляється в прес-релізі Міністерства з питань житлово-комунального господарства, відповідна фінансова угода була підписана міністром з питань ЖКГ Олексієм Кучеренком і начальником відділу енергетики Європейської монетарної системи й довкілля Східної Європи, Росії, Південного Кавказу та Центральної Азії, представником ЄІБ Костянтином Сінадіно в Києві у вівторок. Воднчоас, Костянтин Сінадіно, Миколаївський міський голова Володимир Чайка та директор КП «Миколаївводоканал» Василь Тельпіс підписали трибічну проектну угоду. Загальна вартість проекту становить 31,08 млн. євро, з яких 15,54 млн. — кредитні кошти, 12,24 млн. — кошти місцевого бюджету та водоканалу, три млн.. — грант ЄС. Метою проекту є забезпечення безаварійного функціонування міського водоканалу з дотриманням європейських норм і стандартів якості питної води й охорони довкілля.

Газета: 
Рубрика: