Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ
Розвиває суднобудівну галузь
ВАТ «Херсонський суднобудівний завод» цього року збирається збільшити обсяг виробництва на 57,5%, а наступного — на 50%. Про це повідомив генеральний директор Василь Федін. «Нинішнього року ставимо на меті виконати план на 200 мільйонів гривень, а наступного — на 300 мільйонів гривень. Через п’ять років підвищимо обсяги виробництва до 750 мільйонів гривень», — поділився планами Федін. Він відмітив, що частка судноремонту в загальному обсязі виробництва вже скоротилася до менш ніж 50%, і через кілька років підприємство планує щорічно спускати на воду 10 — 12 суден. За його словами, розглядаються плани створення суднобудівної корпорації та купівлі нових суднобудівних потужностей не тільки в Україні, але й за кордоном. Серед проблем гендиректор назвав нестачу кваліфікованих кадрів, оскільки заводу необхідно збільшити чисельність працюючих з 3,5 тисяч до 5 тисяч. При цьому середня заробітна плата з вересня становить 1,56 тисячі гривень.
В очікуванні «дочки»
Акціонери найбільшої в Україні холдингової компанії ЗАТ «Систем Кепітал Менеджмент» («СКМ», Донецьк) ухвалили рішення про створення дочірнього підприємства задля подальшого розвитку бізнесу групи. Як повідомляє в прес-релізі компанія, таке рішення прийняте на засіданні акціонерів 27 листопада. У документі зазначено, що в статутному фонді нового дочірнього підприємства 100-вiдсоткова частка буде належати «СКМ». «Нині ми завершуємо процес реструктуризації групи, у ході якого основні бізнес-напрями були об’єднані в галузеві холдинги: «Метінвест», «ДПЕК», «СКМ-Финанс», телекомунікаційний холдинг. Для подальшого розвитку нам необхідна організаційна інфраструктура. Саме для цього ми ухвалили рішення про створення нового дочірнього підприємства», — цитує департамент корпоративних комунікацій ЗАТ «СКМ» генерального директора компанії Олега Попова.
Посувають конкурентів
Офіційний дистриб’ютор FotonMotorsCompany (Китай) торговий дім «Фотон» збирається в 2008 роцi підняти кількість вантажних автомобілів Foton на українському ринку вантажівок до 15 — 20% (за підсумками 10 місяців 2006 року вона становила 6%). Про це повідомив генеральний директор ТД «Фотон» Ігор Лазебний. «Ми позиціонуємося в сегменті автомобілів для малого бізнесу, будівельних компаній — тобто в тому сегменті, де позиціонуються «Газель», «ГАЗон», «ЗІЛ-«бичок», і збираємося потроху їх посунути», — зазначив він. Серед конкурентних переваг автомобілів він відмітив, передусім, співвідношення ціна—якість, оснащення дизельними двигунами (що дає змогу економії пального), простоту в обслуговуванні. За даними І. Лазебного, в Україні в січні-жовтні цього року продано 11572 вантажних автомобілів, у тому числі автомобілів Foton — 702.
Переваги китайських вагонів
Державна адміністрація залізничного транспорту України «Укрзалізниця» не виключає можливості оновлення свого рухомого складу електровозами, тепловозами й вагонами виробництва КНР. Як повідомляє прес-служба ж/д адміністрації, така перспектива розглядається в «Укрзалізниці» після недавнього візиту українських фахівців галузі до Китаю. В «Укрзалізницi» зазначають, що китайські вагони за технічними характеристиками близькі до європейських і відповідають світовим стандартам, також дуже приваблива — утроє нижча, ніж у вітчизняного виробника — вартість продукції.
Іноземні компанії займають чергу
Британська мережа Marks&Spenser орендувала тисячу квадратних метрів під магазин у торгово-розважальному центрі (ТРЦ) Komod у Києві, який відкриється до кінця цього року. Згідно з повідомленням консалтингової компанії «Українська Торгова Гільдія», яка виступає ексклюзивним агентом iз набору орендарів цього ТРЦ, із посиланням на генерального директора Вадима Нєпосєдова, переговори з Marks&Spenser почалися з середини літа. В. Нєпосєдов також зазначив, що дотепер роздрібний ринок України не поповнювався новими світовими брендами, оскільки, з точки зору іноземців, у країні існують дуже високі інвестиційні ризики, а орендні ставки набагато вищі, ніж в Європі. До того ж прибутки українців недостатні для забезпечення адекватного товарообігу. За його словами, для відкриття свого магазину в складі торгового центру, іноземні компанії «займають чергу за рік-два до введення об’єкта в експлуатацію через гострий дефіцит площ».
Будуються екологічні АЗС
В Україні розвивається система автозаправних станцій WOG. За даними на 24 листопада під цією торговою маркою працювало 254 АЗС, а наприкінці минулого тижня відкрито першу АЗС ще й на Київщині (м. Обухів). Це — черговий крок в рамках реалізації програми розвитку мережі, що покриватиме усі важливі автомагістралі на території країни. Цього року вже введено в експлуатацію тридцять АЗС, які споруджено з дотриманням усіх екологічних норм. Бензин та дизпаливо зберігаються тут у двостінних резервуарах, що запобігаэ витiканням нафтопродуктів у грунт. Новітні технології, що застосовуються при будівництві, дозволяють також запобігти викидам парів під час зливу пального з автоцистерн в резервуари АЗС, які оснащено системами граничного наливу пального. На стадії завершення ще близько п’ятнадцяти АЗС системи WOG у Волинській, Закарпатській, Івано-Франківській, Київській, Кіровоградській, Миколаївській, Тернопільській, Черкаській і Чернігівській областях, а також в містах Києві, Одесі, Запоріжжі, Сімферополі. Як повідомляє прес-служба компанії «Торговий дім «Континіум — Галичина», усі вони, згідно з планом, будуть здані в експлуатацію до кінця року.
Випуск газети №:
№208, (2006)Рубрика
Економіка