Зброю витягають грішники, натягують лука свого, щоб перестріляти жебраків та вбогих, заколоти правих серцем. Зброя їхня ввійде в серце їхнє і луки їхні поламаються.
Володимир Мономах, великий князь київський (1113–1125), державний і політичний діяч

Що найкраще продавати в інтернеті у 2022 році?

18 січня, 2022 - 09:34

Серед активних користувачів інтернету знайдеться не так багато людей, котрі ніколи й нічого не купували у віртуальних магазинах, на великих торгових майданчиках. Для більшості з нас такі покупки вже стали звичною справою. З цієї причини люди, які бажають заробити та відкрити свій бізнес у мережі, отримують значно більше можливостей, ніж ще 5-10 років тому.

Докладніше про те, що найкраще продавати в інтернет-магазині в 2022 році, читайте за цим посиланням — у блозі платіжного агрегатора Interkassa. А поки що розглянемо основні ідеї та їх переваги.

Варіанти товарів та послуг, які користуватимуться попитом у 2022 році

Є ряд категорій, товари яких точно будуть затребуваними:

• Одяг і взуття. Це стосується як фабричних речей, так і дизайнерських виробів.

• Побутова техніка, електроніка. Люди купують дедалі більше техніки, яка полегшує їхнє життя, робить його більш комфортним. Тому попит на побутові вироби, комп'ютери, телефони та супутні гаджети найближчим часом не падатиме.

• Парфумерія, косметика. Чим більше стає б'юті-блогерів, тим потрібніша ця категорія продукції.

• Все для спорту, схуднення та підтримання здоров'я: від снарядів та спортивних речей — до БАДів.

• Будь-які вироби ручної роботи. Зараз все більше цінуються речі, які були створені вручну та у невеликій кількості екземплярів. Це хороша новина для тих, хто хоче не просто продавати, а й самостійно втілювати ідеї у життя.

• Вироби для дому, інтер'єру: посуд, текстиль, декор та ін. Особливо вигідно продавати через інтернет щось оригінальне, цікаве, що не можна знайти на великих китайських сайтах.

• Інформаційні продукти: книги, курси, майстер-класи, репетиторські послуги, коучинг і т. д. Для подібних варіантів бізнесу інтернет-середовище просто ідеальне, тому що інфопродукти навіть не потрібно надсилати фізичною посилкою.

Це далеко не все, що можна продавати у віртуальному середовищі — набагато простіше назвати продукти, які для цього не підходять, ніж перерахувати все, що підходить.

Про що ще потрібно подумати бізнесу

Більш складне питання полягає в тому, що саме вибрати з кожної категорії, де знайти відповідну аудиторію потенційних покупців та стимулювати її до покупок. Добре продається лише те, що закриває потреби клієнтів, вирішує їхні проблеми, а також вирізняється серед конкурентів. І щоб заробити, потрібно не тільки вибрати нішу, але й вкласти багато часу, сил та грошей у розкрутку.

До цього питання підходять комплексно. І тільки за такої умови можна добре заробити на тому, що популярно або навпаки є великою цінністю через оригінальність.

Рубрика: