Зброю витягають грішники, натягують лука свого, щоб перестріляти жебраків та вбогих, заколоти правих серцем. Зброя їхня ввійде в серце їхнє і луки їхні поламаються.
Володимир Мономах, великий князь київський (1113–1125), державний і політичний діяч

Відкриття Ukrainian Fashion Week

Подіум. Гості. Висновки
20 березня, 2015 - 13:59
Відкриття Ukrainian Fashion Week
У КОЛЕКЦІЇ POUSTOVIT AW'15-16 ПРИСУТНІ ЗНАКОВІ ДЛЯ БРЕНДУ СУКНІ З АВТОРСЬКИМИ ПРИНТАМИ І СУКНІ-СОРОЧКИ

Цього тижня стартували модні сезони. Як писав «День», попри кризу, шалене ослаблення гривні та відкриту рану на сході, українські дизайнери «підтягли» паски й підготували свій «прогноз» на наступний модний сезон. 

Організатори UFW  вирішили відповісти на «проблеми» ще більшим «розмахом». І замість традиційних п’яти-семи днів підготували у цьому сезоні аж восьмиденну программу: 62 дизайнери, 45 показів, 14 спеціальних проектів і 7 подій в новому проекті Open Fashion.

І все було б гуд, якби не одне «але»...

Українська висока мода все ще «куца» й «одинока». Її доля тримається на зусиллях «одинаків», яскравих, але «одинаків»...  Попри всі старання творчо-сімейного дуету «Володимира Ничипорука/Ірини Данилевської», українських дизайнерів UFW за ці 18 років все ще не розрісся в те «явище», яким він мав би бути.

36-Й ТИЖДЕНЬ МОДИ В УКРАЇНІ РОЗПОЧАВСЯ З ПОКАЗУ ВІДОМОГО УКРАЇНСЬКОГО ДИЗАЙНЕРА ЛІЛІЇ ПУСТОВІТ

Так, українську моду вже підтримують західні ЗМІ. На початку березня — Vogue Italia опублікував імідж проекту Ukrainian Fashion Week ВИТОКИ, автором якого є фотограф Дмитро Комісаренко. Нагадаємо, що «День» є спеціальним інформаційним партнером цього проекту. Також на 36-й UFW вже приїхали: автор блогу classisinternal.com (Канада) Соня Єсьман, головний редактор Huffington Post Italia (Італія) Фульвіо Равагнані.,

Утім все ж одяг від українських дизайнерів (за винятком декількох імен) сьогодні частіше можна зустріти на «червоних» доріжках Голлівуду, аніж в гардеробах українських багатих модниць.  Можливо, наші ЗМІ якось не так пишуть про українську моду? Не ті акценти? Не ті герої?.. Хтозна. Однак цього року на відкритті UFW було ще менше (здавалось би, куди вже) публічних осіб. 

ПУСТОВІТ — ОКРЕМА ІСТОРІЯ

Український Тиждень моди відкривала колекція відомого у всьому світі дизайнера Лілії Пустовіт.

І от якраз Пустовіт, яку свого часу для українців відкрив на своїх сторінках «День», — це той дизайнер, який ламає пасивність українського бомонду в підтримці свого, українського...   І якщо дружини наших супербагатих коли й з’являлися на UFW, то обов’язково на її покази.

Серед постійних шанувальниць творчості Пустовіт — навіть Перша Леді України — Марина Порошенко. Саме в творчій майстерні Лілії Пустовіт готувалася вечірня сукня для інавгураційної вечірки Президента.

Нова колекція Лілії Пустовіт — це суміш стилів 70-х і 90-х років. У колекції POUSTOVIT AW’15-16 присутні знакові для бренду сукні з авторськими принтами та сукні-сорочки.

На створення цієї колекції, як вказано в прес-релізі, модельєра надихнули принципи сучасного мистецтва — сміливі ідеї, поєднання контрастних кольорів, різноманітність подібних зображень, які переходять із одного в другий, змінюючи забарвлення й розміри.

ТЕЛЕКАНАЛ 1+1 НА UFW ПРЕДСТАВИВ СОЦІАЛЬНИЙ ФЕШН-ПРОЕКТ. КОШТИ ВИРУЧЕНІ З ПРОДАЖУ ФУТБОЛОК З ПРИНТАМИ, ЧОХЛІВ ДЛЯ МОБІЛЬНИХ ТЕЛЕФОНІВ ТА ЛИСТІВОК З НАЦІОНАЛЬНИМИ ОРНАМЕНТАМИ, ПІДУТЬ НА ПІДТРИМКУ УКРАЇНСЬКИХ ВІЙСЬКОВИХ. ВЕДУЧИЙ ЮРІЙ ГОРБУНОВ ОБРАВ СОБІ ФУТБОЛКУ З ЦИТАТОЮ ВАСИЛЯ СИМОНЕНКА І ПРИНТОМ У ВИГЛЯДІ СЕРЦЯ, А ГОЛОВНИЙ РЕДАКТОР «ДНЯ» ЛАРИСА ІВШИНА — З КАЛИНОЮ І ЦИТАТОЮ ДЗВІНКИ МАТЯШ «ЛЮБОВ — ЦЕ СВОБОДА»

Стилізацію під 1970-ті та 1980-ті підкреслено поєднанням стриманих відтінків у тандемі з яскравою гамою поп-арту. У колекції переважають помаранчевий, червоний, світло-сірий, чорний і ніжно-рожевий кольори.

КОМЕНТАР

Лариса ІВШИНА, головний редактор газети «День»:

— Ліля з іншого покоління, але вона — правильний передатчик імпульсів. Вона теж вчилася в старій школі, але ніколи не сказала, що те, чого вона навчилася в радянському виші, їй не пішло на користь.  Трансформацію цю вона пережила на якісній ноті — від радянського вишу до європейського простору. Ті, хто хоче, нічого не вміючи, одразу вскочити «кудись», виглядають як «первинні». За успіхом  має стояти праця. 

Коли Ліля починала, її сміливість думати та її працездатність робили для неї багато перешкод, але вона виграла стратегічно.

Я вчора придумала для себе таку метафору: Київ того часу мало чим відрізнявся від «ДНР/ЛНР». Тут теж не поважали українське. Лише зусиллями багатьох людей довелося відтіснити несмак. Це стало можливим завдяки «вечорницям» Олега Скрипки і Тараса Компаніченка, «Країні Мрій», Лілі Пустовіт. Я завжди додаю до цієї «компанії» людину, яка уособлює в собі цілу когорту талановитих кулінарів, — Дениса Комаренка, який українську кухню знає, працював у Франції й повернувся сюди, щоб тут розвивати гастрономічну культуру. Усіх цих людей у «ніч державності», як писала Ліна Василівна Костенко, «День» приносив на перші сторінки тоді, коли про політику не було з ким говорити. І вони підготували український «Ренесанс». Звісно, над ними всіма — духовний омофор Ліни Василівни. Її два яскраві виходи, коли вона представляла річку Геракліта, дали могутній імпульс.  

Алла ДУБРОВИК-РОХОВА, фото Артема СЛІПАЧУКА, «День»
Газета: 
Рубрика: