Для недержавного народу духова культура грає величезну ролю, бо власне нею він може перевищувати народ, що політично підбив його.
Іван Огієнко, український вчений, митрополит (від 1944), політичний, громадський і церковний діяч, мовознавець

Мережа магазинів — як стартовий досвід телебізнесу

22 грудня, 2000 - 00:00


Минулої п’ятниці «День» пообіцяв своїм читачам зустріч із новим генеральним продюсером «Каналу 4» (ТЕТ) Дмитром ШПИНАРЬОВИМ. Адже ті зміни, які нині відбуваються на цьому столичному телеканалі, ми незабаром уже точно будемо пов’язувати з іменем та професіоналізмом його керівника. Яку ж планку ставить перед собою Дмитро Шпинарьов?

— Дмитре, в київських телевізійних колах ви не дуже відома особистість. Яким чином сталося так, що ви, виходець iз Одеси, відразу були призначені генеральним продюсером київської телекомпанії?

— Я не те щоб «не дуже відома» особистість у Києві. Я невідома фігура взагалі. Просто це було єдине крісло в телекомпанії, яке на той момент було вільне (усміхається).

— Як ви почуваєтеся після півторамісячного керівництва творчим процесом? Що вдалося зробити і що не вдалося?

— Почуваюся дуже добре. Удалося знайти взаєморозуміння з усіма членами колективу, що було не так легко, оскільки нікого із цього колективу я раніше не знав. Крім того, тепер почуваюся досить затишно, і в мене є впевненість, що ця команда в цій країні може багато чого досягнути.

А що іще вдалося? Канал несподівано для телеглядачів став змінюватися, і, судячи з відгуків, багато хто оцінює зміни в ефірі позитивно.

— У вашому прес-релізі, який «День» опублікував минулої п’ятниці, зазначалося, що «Канал 4» перебуває «на шляху до створення принципово нового інформаційно-розважального каналу позитивного змісту». А чи не забагато в нас буде «позитивних» каналів та інформаційних програм із суб’єктивним відбором новин зі знаком «+»? А куди подінуться новини зі знаком «—»?

— Мені здається, що новини не бувають ані зі знаком «мінус», ані зі знаком «плюс». Новини — суха, об’єктивна інформація, і який знак їй поставить глядач — це вже його справа. Просто хочеться, щоб увечері, увімкнувши вдома цей канал, глядач міг розслабитися та відволіктися вiд проблем, яких і так у нашому житті вистачає.

— Тобто ви суб’єктивно не трактуватимете інформацію?

— Ні. Більше за те, на мій погляд, Микола Канішевський, який сьогодні є головним продюсером інформаційної служби, досить досвідчений професіонал, який зарекомендував себе як грамотний інформаційник. Його смакові я цілком довіряю.

— Не секрет, що на сьогодні телеканал має низькі рейтинги — десь у районі сьомої позиції. Яким чином і за рахунок чого ви маєте намір «відібрати» глядацьку аудиторію у ваших конкурентів?

— За рахунок залучення на канал досвідчених авторських груп. Вони з’являться частково з моєї рідної Одеси, частково з Москви. Я поки що не можу розповісти про конкретні проекти, але в багажі згаданих мною людей — сценарії програм «Городок», усіх спеціальних проектів РТР («Блакитний вогник», «Стара квартира», «Добривечір з Ігорем Угольниковим») тощо.

— Ви для себе вибрали нову, досить амбіційну назву — «Канал 4». Крім того, ви заявили про плани створення всеукраїнської мережі поширення телеканалу. Наскільки успішно посуваються ці плани і коли ви станете відомими не тільки в Києві?

— Плани просуваються «повільно, але впевнено», а коли в нас з’являться новини про це, ми про них спеціально повідомимо.

— Чим ви займалися до приходу на «Канал 4»? Чи надовго маєте намір затриматися в Києві?

— До телеканалу «ТЕТ» я був актором «Клубу веселих і кмітливих джентльменів» Одеського університету, відповідальним секретарем міської газети. Крім того, дев’ять років я випускав і вів розважальні програми на одеських телеканалах. Останні три роки зі своїх тридцяти трьох я займався бізнесом — мережа магазинів в Одесі. Думаю, що мій бізнес-досвід тільки допоможе: як мені здається, я вмію рахувати свої гроші.

У Києві затримаюсь настільки довго, наскільки вистачить терпіння засновників телеканалу.

Олександра ЛАВРІНЕНКО, «День»
Газета: 
Рубрика: