Зброю витягають грішники, натягують лука свого, щоб перестріляти жебраків та вбогих, заколоти правих серцем. Зброя їхня ввійде в серце їхнє і луки їхні поламаються.
Володимир Мономах, великий князь київський (1113–1125), державний і політичний діяч

«Загублене місто»

У жовтні в кінотеатрах України покажуть власний фантастичний трилер про Чорнобиль
21 серпня, 2015 - 12:45
ФОТО З САЙТА YOUTUBE.COM

«Наслідки аварії не вивчені, темні й загадкові. У центрі Зони, як і колись, існує місто, але зараз абсолютно безлюдне, якщо не враховувати мародерів. Що коїться в Зоні — невідомо. Ходять найбезглуздіші чутки. Звідти доносяться якісь сигнали, ніби там кипить життя, але зрозуміти їх неможливо. Туди було направлено вже не один військовий загін. Люди зникали безвісти. Головні герої картини — мрійливий мародер (Андрій Джеджула), жінка, що втратила сім’ю (Ірина Новак) та засуджений суспільством науковець (Сергій Романюк) — волею обставин опиняються в незвичайному місті з власними законами. Чи можна втекти від долі? Що робити, коли твій світ змінився назавжди?»

Це — анонс фільму «Загублене місто». Фантастичного трилера про Чорнобильську АЕС і паралельні світи як стрічку позиціонують її творці. Три роки велася робота над фільмом, і от нарешті 1 жовтня він має вийти на екрани українських кінотеатрів. «Загублене місто» — це кінопроект, який виграв перший пітчинг Державного агентства з питань кіно, і повністю профінансований з бюджету. Але свої майже 6 млн гривень знімальна група, судячи з першого трейлера, який уже з’явився в Інтернеті, відпрацювала непогано. Завжди, де у фільмі заявляються в тій чи іншій формі силові чи правоохоронні органи, є небезпека, що наш продукт «сповзе» в російську кінонарацію, але із «Загубленим світом» цього не сталося. Скоріше він нагадує суміш українських реалій із американською кіноестетикою. Протагоніст — трохи цинік і, безумовно, герой у всіх сенсах цього слова, в армійських чоботях і сонцезахисних окулярах безстрашно розсікає по просторах Чорнобиля із двома супутниками, яких йому нав’язали (класична історія), і тут натрапляє на... утопію, де продають майбутнє. Здається, зняти Чорнобиль як місто нестримного щастя ще не додумувався ніхто.

Це вже точно не «Сталкер» Тарковського, та й режисер явно не ставив перед собою такого завдання. Це — питомо український трилер. «Світ із передбаченим майбутнім — геніальний винахід чи геніальний злочин?» — ставлять питання творці фільму. Відповідь — за глядачами.

Анна СВЕНТАХ, «День»
Газета: 
Рубрика: