Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Кожній партії та блоку — по 60 хвилин ефіру

16 грудня, 00:00

ЦВК затвердила порядок надання ефірного часу та друкованих площ політичним партіям і блокам для ведення передвиборної агітації за рахунок коштів держбюджету. Як повідомив член ЦВК Андрій Магера, для ведення передвиборної агітації політичним партіям і виборчим блокам буде надано по 60 хвилин (двічі по 30 хвилин) на УТ-1 і УР-1. Крім того, регіональні телерадіокомпанії повинні надати партії або виборчому блоку по 20 хвилин ефірного часу на регіональному ТБ і радіо для ведення передвиборної агітації в кожному регіоні, повідомляє Інтерфакс-Україна. Для розподілу ефірного часу, а також друкованих площ у газетах «Голос України» й «Урядовий кур’єр» буде проведене жеребкування серед партій і блоків.

Голова ЦВК Ярослав Давидович заявив, що якщо Національна телекомпанія України не змінить вартості однієї хвилини ефірного часу для розміщення передвиборної агітації, то у ЦВК виникнуть серйозні фінансові проблеми. Так, за словами Ярослава Давидовича, при складанні кошторису, згідно з пропозиціями НТКУ, ЦВК зважала на те, що вартість однієї хвилини ефірного часу становить 760 грн., однак за 130 днів до дня виборів НТКУ змінила розцінки, збільшивши їх до 4,6 тисячі гривень за одну хвилину, що призводить до збільшення коштів для фінансування передвиборної агітації на УТ-1 на 8 млн. грн. Голова ЦВК також повідомив, що при складанні кошторису на фінансування виборів народних депутатів у 2006 році ЦВК зважала на те, що у виборах братимуть участь 30 політичних партій і блоків.

За його словами, передвиборна агітація за рахунок коштів держбюджету для політичних партій і блоків може початися не раніше 26 січня.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати