Все можна виправдати високою метою — та тільки не порожнечу душі.
Павло Тичина, український поет, перекладач, публіцист, політичний і громадський діяч

А все ж таки він унікальний ...

22 серпня, 2003 - 00:00

Льотчики-випробувачі АНТК імені Антонова (Київ) і ГЛВЦ ВПС РФ, що беруть участь у спільних випробуваннях літака Ан-70, заявили в четвер на прес-конференції в Жуковському: середній транспортний українсько-російський літак Ан-70 має унікальнi льотнi характеристики.

«Головні етапи льотних випробувань літака Ан-70 пройшли. Продемонстровано дуже гарну відповідність заданих вимог і фактичних», — цитує Інтерфакс-Україна льотчика-випробувача АНТК імені Антонова Олександра Галуненка. За його словами, літак Ан-70 є «дворежимним». При високій крейсерській і транспортній ефективності він має чудовi характеристики в режимі короткого зльоту і посадки.

Як повідомлялося, Ан-70 у вівторок виконав складний демонстраційний політ на авіакосмічному салоні МАКС 2003, показавши гарні льотні якості.

Тим часом напередодні головнокомандуючий ВПС Росії генерал-полковник Володимир Михайлов заявив, що двигуни літака Ан-70 не допрацьовано і його польоти на МАКС-2003 небезпечні.

Міноборони Російської Федерації планує узгодити питання завершення спільної програми держвипробовувань Ан-70. На сьогоднішній день програму НДДКР вже завершено, програму льотних випробувань літака виконано більш ніж на 50%. Тиждень тому у Феодосії завершено етап випробувань літака на грунтах. Восени в Ахтубинську (Астраханська область, Росія) планується продовжити випробування Ан-70 на десантування.

Згідно з експертними оцінками, завершення у повному обсязі державної програми льотних випробувань Ан-70 відповідно до намічених термінів — у 2004 році — вимагає забезпечення фінансування в обсязі $80 млн.

Програма створення оперативно-тактичного військово-транспортного літака короткого зльоту і посадки Ан- 70 реалізовується спільними зусиллями Росії та України на підставі міжурядових угод від 24 червня 1993 року і від 19 травня 1999 року. Держзамовниками нового літака виступають міністерства оборони Росії та України. Відповідно до угод, Росія фінансує науково-дослідні та дослідно-конструкторські розробки при створенні літака Ан-70 на 72%, Україна — на 28%.

За станом на 2002 рік обсяг вивіреної заборгованості РФ перед Україною за виконанi за програмою створення Ан-70 роботи оцінювався приблизно в $43 млн.

Газета: 

Додати коментар

Фото Капча
Введіть символи з картинки

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ