Які ж несвоєчасні рішення можновладців... Коли вони за що-небудь, нарешті, після довгих сумнівів вирішують взятися, життя вже пішло вперед, і вони знову залишаються перед розбитим коритом.
Павло Скоропадський, український державний, політичний і громадський діяч, останній гетьман України

Дідик ще заспіває на батьківщині

12 червня, 1999 - 00:00

Примітно, що саме через цю постановку в рідному театрі актор відмовився від пропозиції співати арію Ленського («Євгеній Онєгін») у Москві. Торік Володимир Васильєв, після тріумфу співака в «Травіаті» Дж. Верді, ангажував його на всі спектаклі цієї опери і особисто приніс контракт про зарахування в трупу Великого театру. Але М.Дідик не став підписувати папери, вважаючи, що його дім у Києві, і погодився стати гастролером.

У Михайла творча доля складається досить вдало. Він закінчив Київську консерваторію й аспірантуру (клас В.Третьяка, В.Тимохіна і З.Ліхтмана). Потім стажувався у Франції у професора А.- М.Бонді. 1994 року яскраво дебютував у бенефісі Євгенії Мірошниченко. Його темпераментне виконання партії Альфреда з «Травіати» запам'яталося. Саме після цього спектаклю надійшла пропозиція працювати в Національній опері України. До кожної партії Михайло підходить ретельно підготовленим, відмовляється від штампів, знаходячи нові вокальні фарби. Показує не тільки високу техніку виконання, а й неабиякі акторські можливості, синтезуючи спів і драматичну гру. У Дідика великий вокальний репертуар. Причому всі арії він виконує мовою оригіналу. Серед улюблених композиторів — Чайковський, Пуччiні, Верді, Гуно, Массне. Останні півроку «український соловей» гастролював у Фінляндії. Його ангажували на спектакль «Анна Болейн». Небагато хто з вокалістів погоджуються співати цю оперу, справедливо вважаючи її дуже складною для виконання. Саме тому цей твір Доніцетті рідко ставиться, — з часу його написання відомо лише п'ять постановок. Рецензії після прем'єри були найзахопленішими. Критики відмітили акторські дані Михайла, віртуозність володіння голосом. У Дідика красивий лірико-драматичний тенор з «піковими верхами».

Нині Михайло працює над образами Самозванця з опери «Борис Годунов» і Володимира з «Князя Ігоря», готує камерний репертуар для сольного концерту.

Тетяна ПОЛІЩУК, «День»
Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ