Коли важиться доля нації, історія не відрізняє поміж нейтральними боягузів.
В'ячеслав Липинський, український політичний діяч, історик, теоретик українського консерватизму

Новий Тиждень зі старими традиціями

23 лютого, 2006 - 00:00

Скажи хтось ще рік тому, що найамбіційніші модні акції України — «Сезони моди» та «Київський подіум» об'єднаються, його б підняли на сміх. А вже сьогодні доводиться констатувати: з 15 по 21 березня у Києві вперше пройде Український тиждень моди («Ukrainian Fashion Week»), спільне дітище вище названих заходів. «День» уже досить детально зупинявся на цій темі, тому перейдемо безпосередньо до передстартових новин.

Тиждень проходитиме в павільйоні «Альта Експо» при ТК «Альта Центр». До речі, і сам павільйон — це ще один крок до нового рівня подачі української моди. На відміну від різних виставкових центрів, у яких прописувалися останні роки «Сезони моди» та «Київський подіум», він побудований спеціально для подібних заходів і за ідею повинен стати постійним притулком Тижня моди. У програмі акції — показ 37 колекцій провідних українських, і не тільки, дизайнерів. Відкриватиме покази Лілія Пустовіт. Свої колекції сезону осінь/зима 2006—2007 покажуть Діана Дорожкіна, Крістіна Гусіна, Олександр Гапчук, Оксана Караванська, Олексій Зальовський, Ірина Каравай... Крім того, вже за традицією «Сезонів моди», не обійдеться Тиждень без грузинських та російських модельєрів. Цього разу до нас приїдуть Автанділ Цквітінідзе і Тата Варданашвілі, а також дует Польна — Солдатова — дуже, до речі сказати, відомі імена в російській моді. Не стали організатори ламати й нову традицію влаштовувати дефіле «Нові імена». Воно пройде в останній день Тижня, який закриють Олексій Зальовський та Вікторія Гресь.

ТК «Альта Центр», партнер Українського тижня моди, у свою чергу прийме Trade mark дефіле, де українські виробники демонструватимуть «промислові» колекції одягу за помірними цінами. Втім, уже й деякі дизайнери можуть пишатися промисловим виробництвом. Наприклад, Віктор Анісімов, який співпрацює з Alexx Fashion, уже випустив колекцію повсякденного одягу з демократичними цінами та повною лінією. Весь тиждень паралельно з показами функціонуватиме шоу-рум, де байери зможуть на місці домовлятися з авторами колекцій, які сподобалися. Олександр Соколовський поки не впевнений, що у байерів буде багато роботи у зв'язку з тим, що багато наших дизайнерів просто технологічно не зможуть забезпечити замовлення. Працюють-то вони поки більше на індивідуальне пошиття. Але — всьому свій час...

Юрій ЗЕЛІНСЬКИЙ, «День»
Газета: 
Рубрика: