Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

«Тиждень» збільшать до шести днів

24 вересня, 00:00

Говорячи про головні новини «міжсезоння», варто відмітити, що сталися зміни в професійної діяльності Олександра Гапчука. Тепер він працює як незалежний дизайнер у власному ательє. На якісно новий рівень йому допоможе вийти використання найкращих тканин і новітніх технологій шиття. Однак і після того, як він пішов із БП «Столичний», останній залишається на модній карті Києва. На місце Олександра сюди прийшли працювати молоді, але вже добре відомі в професійних колах дизайнери — Олеся Юніта та Світлана Бережна, лауреатки нинішнього конкурсу «Сезони моди — погляд у майбутнє». Олександр Залевський і Віктор Анісімов під час «міжсезоння» провели переговори з Крістіною Барбарою, генеральним директором фірми «SENSUS». Вони домовилися про введення спільної лінії виробництва. А ось Лілія Пустовіт пішла ще далі на Захід. Зараз вона веде переговори з представниками концептуального німецького бутику з приводу продажу в Німеччині своїх моделей.

Одинадцятий тиждень прет-а-порте, на якому буде представлено 22 колекції, зможуть побачити рекордні 10 тисяч чоловік. Це стало можливим завдяки збільшенню посадочних місць у Торгово-промисловій палаті та подіуму — до 30 метрів. Проте квитки на цю акцію, як і в минулі роки, продаватися не будуть. Як розповіла одна з організаторів Ірина Данілевська, це робиться для того, аби уникнути «випадкових людей», далеких від моди.

Незабаром в Україні повинен відбутися міжнародний семінар із фешн-журналістики, в якому вже виявили бажання брати участь представники Росії, Франції, Латвії та ін. А навесні в Москві відбудеться показ колекцій українських дизайнерів, до якого потрібно підійти у всеозброєнні. Російська публіка — розпещена. Проте українська вже також.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати