Креативний меседж для читачів
Незвична книжкова полиця з’явилася у Публічній бібліотеці Фрамінгема (США)Поличка має назву «Я не пам’ятаю заголовка, але обкладинка була червона». Барт Ліб, співробітник бібліотеки, опублікував її фото у Твіттері, давши старт обговоренню бібліотечної справи. У 805 коментарях користувачі соцмережі ділилися своїми дитячими враженнями про бібліотекарів як чарівників, мріями здобути цю професію, а дехто — і професійними досягненнями. Зокрема, Анна Джеймс написала: «Момент, яким я найбільше пишаюся, відбувся, коли я працювала у єпископській бібліотеці, що містила 200 тис. книжок. Хтось попросив «книгу про єпископів у жовтій обкладинці», і я її одразу принесла, хоч обкладинка насправді була пурпурною». За три дні після публікації «твіт» набрав більше 41 тисячі ретвітів й близько 113 тисячі лайків. Тож бібліотеці Фрамінгема не тільки вдалося створити креативний меседж для читачів, а й звернути увагу на фахівців цієї книжкової справи загалом. Не дивно, що автор «твіту» написав: «Сприйму це як знак, що правильно обрав професію».